کد خبر 795100
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
نتانیاهو

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی مدعی شد که گرچه برخی ایران را راه‌حل مشکلات خاورمیانه می‌دانستند، اما ایران مشکلی برای خاورمیانه است.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه خبری بی‌بی‌سی انگلیس گفت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا قابلیت‌های رهبری را دارد و ایران را مشکل می‌داند، نه راه حل.

بنیامین نتانیاهو در ادامه مدعی شد برخی افراد هستند که ایران را راه حلی برای مشکلات خاورمیانه می‌دانند اما دونالد ترامپ ایران را مشکل می‌داند و این تنها ترامپ نیست، اسرائیل و کشورهای عربی هم ایران را مشکل می‌دانند. 

نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب (دیشب) در ادامه اتهامات بی‌پایه و اساسش علیه ایران گفته بود، سخنان تند سعد الحریری نخست وزیر لبنان علیه اقدامات منطقه‌ای ایران باید جامعه جهانی را از خواب بیدار کند. 

نتانیاهو برای شرکت در مراسم صدمین سالگرد بیانیه بالفور که نامه وزیر خارجه وقت انگلیس برای تشکیل رژیم جعلی اسرائیل بود، به لندن سفر کرده است. 

همزمان با سفر نتانیاهو به لندن، جمع زیادی ازحامیان فلسطین در انگلیس تظاهرات کردند و خواستار پایان دادن به نیم قرن اِشغال اراضی فلسطینیان و محاصره غزه شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • بهزاد IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    25 1
    رژیم صهیونیستی غده سرطانی منطقه اس و خودش عامل جنگ و غارت
    • M.sh IR ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      2 0
      به توفیق الهی رژیم نحس ونجس وسگ هار منطقه ۲۳ سال بعد را نخواهد دید(دوسال گذشت دیگه).ان شاءاللّه
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    18 1
    کثیف ترین نژادپرست ترین آشغالترین رژیم دنیا اسرائیل است.
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    18 1
    رژیم صهیونیستی غده سرطانی منطقه نی ، غده سرطانی کل بشریت و جهانه و بدنبال راه انداختن جنگ جهانی سوم و تجزیه کشورهای خاورمیانه و منجمله کشور احمق عربستونه اما نه با شمشیر بلکه با پمبه ای بنام بن سلمان توله سلمان
  • GB ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    2 0
    مرگ بر رژیم فاشیستی صهیونیستی اسرائیل از وقتی که نطفه حرام اسرائیل غاصب خونوار این غده سرطانی در خاورمیانه کاشته شده این منطقه روی ارامش به خود ندیده است تنها راه حل ارامش جنوب شرق آسیا نابودی اسرائیل است ان شا الله
  • امیر IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    2 0
    رژیم تروریستی صهیونیستی اسرائیل خود عامل جنایت اشغالگری غارتگری کودک کشی که خاورمیانه رابه بی ثباتی کشانده اعراب را مجبور به مسلمان کشی میکند تا صهیونیست ها در سرزمین مسلمانان رشد پیدا کنند و امریکا با جنگ افروزی در منطقه و تحریک اعراب بر علیه ایران سلاح ها خود را به این کشورهای بفروشد و پولهای اعراب خوشگذران را به امریکا ببرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس