النجبا

جنبش مقاومت النجباء به طرح پیشنهادی اعمال تحریم علیه «الحشد الشعبی» در کنگره آمریکا پاسخ داد و گفت این طرح، اقدام علیه نهاد امنیتی عراق به شمار می‌رود.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت «النجباء» عراق از گروه‌های زیر مجموعه «الحشد الشعبی»؛ یکشنبه (امروز)، جرم‌انگاری علیه نیروهای این جنبش را اقدامی علیه کلیه نیروهای امنیتی عراق دانست و اعلام کرد که منتظر پاسخ و واکنش دولت عراق به این تصمیم آمریکا است.

شنبه (دیروز)، منابع رسانه‌ای اعلام کردند که در ادامه ضدیت آمریکایی‌ها با محور مقاومت در منطقه، طرحی با موضوع تحریم گروه‌های عضو «الحشد الشعبی» عراق به کنگره این کشور ارائه شده است.

«ابو وارث الموسوی» سخنگوی جنبش مقاومت «النجباء» عراق اعلام کرد که این تصمیم آمریکا، یک توطئه و دسیسه است و یک پیروزی برای داعش و کلیه سازمانهای تروریستی تحت حمایت واشنگتن به شمار می‌رود. زیرا قطعا آنها در مقابل پیروزی‌های بزرگ نیروهای الحشد الشعبی و نیروهای امنیتی عراق، سکوت نمی‌کنند.

وی افزود: اگر واشنگتن یا هر طرف دیگری ما را به تروریسم متهم کند، ما نیز آنها متهم نمی‌کنیم. زیرا این اقدام یک توطئه است و آنها می‌خواهند با شکست طرح‌هایشان در عراق که آخرینش داعش بود، آتش را در منطقه شعله‌ور کنند. ما منتظر موضع‌گیری رسمی دولت علیه این تصمیم آمریکا هستیم. گروه‌های حاضر در الحشد الشعبی بخشی از نهاد امنیتی کشور به شمار می‌روند و هر تصمیمی علیه این گروه‌ها، از جمله جرم انگاری، تحریم یا ....تصمیم علیهنیروهای امنیتی عراق به شمار می‌رود.

دو عضو کنگره آمریکا، پیشنهاد اعمال تحریم‌ها علیه عصائب اهل الحق و گردانهای حزب‌الله عراق و جنبش النجباء را ارائه کرده‌اند و به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی، کنگره، لایحه تحمیل تحریمهای مرتبط با سازمانهای تروریستی علیه این گروه‌های عراقی ارائه شده است و قرار است طی نشست‌های آتی این لایه بررسی و به رای گذاشته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    18 0
    سلام به دلاوران النجبای اسلام واینکه آمریکایها بخاطرمنافع خود ودوستانش تحریم ووقاحت تروریست خواندن بخشی ازارتش رسمی عراق رادنبال میکند آدم رامتعجب میکند . راههای زیادی برای حفظ منافع آمریکاهست امااینکه این سیستم شیطانی ای راه رامیرود یک بیماری سیاسی است . یک سیستم بیمارکه افرادبیمارهرچه بیشتر پیشنهادتحریم وجنگ میدهد پاادشش راباصعوددرسیستم بیمارآمریکامیگیرد . آنهابیمارهستند بیمارانی که شرارت درونی خودرا بادعواوجنگ پیش میبرند . آنهاشرورندونمیتوانند باکشورهای دیگر بااحترام متقابل اقتصاد ورفاه برای دوطرف بخواهند وعجیب آنکه آنهادرهیچ جنگی ازویتنام تاکامبوج تاخلیج کوباودرآخردرعراق وسوریه شکست میخورند وجزضرر عایدشان نشده است . غرب بیماراست آمریکابیماراست وروزش رسیده که این ضحاک کشته شود وورق به سود مستضعفین عالم باظهور جهان روحی وروحناله الفداه برگردد . کاملا واضح است که بیست میلیون سپاه اربعین چه هراسی دردل آنهاانداخته است اما دیگردیرشده است ودیوانگی ترامپ بیماری سیستم ومرگ همین ضحاک است . اراده ها براین واقعه بزرگ استواراست . شهداو رزمندگان النجبادلشان محکم است اینکه خفاش کوراست تقصیرکسی نیست .
  • GB ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    2 0
    مرگ بر امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس