مولاوردی

ایکاش شهیندخت مولاوردی سعادت داشت تا به جای کنایه زدن و توجه به نکات منفی، به عظمت پیاده‌روی اربعین و رفع مشکلات حقوق شهروندی زوار اباعبدالله می‌پرداخت.

سرویس سیاست مشرق - "شهیندخت مولاوردی" دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی، در صفحات شبکه اجتماعی، به مسئله‌ای در راه‌پیمایی اربعین اشاره‌کرده‌اند که به نظر می‌رسد جای پرداختن و توجه است.

وی با انتشار عکسی از پیاده‌روی اربعین که در کنار جاده حجمی از بطری‌های خالی آب روی زمین ریخته، نوشته که «چه اندازه رفتارهایمان با امامان بزرگواری که برای زیارتشان سر از پا نمی‌شناسیم و نظافت را از ایمان می‌دانند، شباهت دارد؟!»

کنایه مولاوردی به زوار امام حسین؛

آیا شما در این این تصویر سطل زباله‌ای مشاهده می‌کنید؟!!

حال چند سؤال از خانم مولاوردی:

۱- مگر شما معاون حقوق شهروندی نیستید، در کدام رسانه نسبت به بی‌تفاوتی دولت متبوع خود نسبت به وضعیت رفاهی زوار، شکایت و پیگیری کردید؟

۲- مگر شما معاون حقوق شهروندی نیستید، در کدام صفحه تلگرامی یا اینستاگرامی خود نسبت به کمبود امکانات بهداشتی ازجمله سطل زباله و سرویس بهداشتی و ... در مسیر زوار اربعین شکایت و پیگیری کردید؟

۳- مگر شما معاون حقوق شهروندی نیستید، چه زمانی شما و همکاران دولتی‌تان نسبت به اخذ هزینه‌های بی‌مورد ازجمله دو برابر شدن هزینه بلیت اتوبوس و چند برابر شدن هزینه بلیت هواپیما و گران فروشی ارز به مسافران و دهها مشکل دیگر برای سفر به کربلا شکایت یا کمترین پیگری کردید؟

4. آیا آن هنگام که دوستان همفکر شما در شهرداری تهران و شورای شهر پنجم از هزینه شدن بودجه و امکانات تهران در مراسم اربعین فریاد وامصیبتا سر می‌دادند و اعلام کردند که امسال دیگر امکانات بیشتری اختصاص نخواهند داد، به آنان گلایه کردید که خدمات رسانی به میلیون ها زائر از سراسر کشور (و حتی از کشورهایی نظیر پاکستان و افغانستان) نیاز به بسیج همگانی و ملی امکانات دارد؟

خانم مولاوردی ای‌کاش به‌جای دیدن این معدود نکات منفی سفر اربعین که به دلیل بی‌تدبیری و ضعف مدیرانی همچون شما و دولتمردان، فرمانداران و شهرداران به وجود آمده است، به شیرینی‌ها و نکات مثبت و آموزنده پیاده‌روی اربعین و ۲.۵ میلیون سفیر فرهنگی ایران توجه می‌کردید.

خانم مولاوردی ای‌کاش می‌فهمیدید که شما و امثال شما، نباید در جایگاه نقد بنشینید بلکه باید در جایگاه اجرایی، به‌جای نصیحت کردن و کنایه زدن، به امور اجرایی مملکت بپردازید و راه را برای شهروندانی که به سمت پیاده‌روی می‌روند، هموار کنید، باور کنید زوار امام حسین علیه‌السلام نیز از حقوق شهروندی برخوردار هستند.

ای‌کاش دولتمردان این موضوعات را درک می‌کردند ولی دریغ از توجه دولتی‌ها به مشکلات و گرفتاری‌هایی که برای زوار اباعبدالله ایجاد کرده‌اند و با همه سنگ اندازی باز هم سیل عظیم زائران حسینی بی توجه به کاستی ها و کوتاهی ها، راهی سرزمین عاشقان شدند.

در نهایت یادآوری این شعر سهراب هم خالی از لطف نیست که به امثال خانم مولاوردی متذکر می‌شود: چشم ها را باید شست... جور دیگر باید دید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 87
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 21
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    فعلا در دنیای مجازی اصلاح طلبان کنایه و طعنه زدن به حرکات و رخدادهای ارزشی و مذهبی رو بورسه...ایشون اگه راست میگن با هماهنگی دولت که وظیفه اش اینه، هماهنگ می کردن تا در مسیر پیاده روی زوار سازوکار جمع آوری زباله تمهید و پیش بینی می شد.
    • IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      87 11
      خیلی دلت سوخته به جای عقاید فمینیستی مسخرت پاشو خاک انداز جارو بردار و بیا جاده رو نظافت کن
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      83 3
      09:32 خاک انداز و جارو رو باید برداشت برای جارو کردن کسانی که در کاخهای حاصل از بیت المال تک دادن و به عشاق زائر اهل بیت متلک میندازن
    • RO ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      65 5
      اگه به احمدی نژاد و قالیباف بگویند بیائید این زباله ها را جمع کنید بدون ذره ای درنگ مشغول بکار می شوند ولی این افساد طلبان دنبال اون مظلوم ها فتنه می کنند و همون کار رو هم نمی گذارند انجام دهند تا بتوانند بر علیه اونها دروغ پردازی کنند و دلشون به همین دروغ ها خوشه
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      40 2
      خیلی دوست دارن این نوری که ایزد روشن کرده رو با فوت کردن خاموش کنند ولی چنان هم ریششون هم ریشه شون بسوزه که دیگه اثری از اونها نمونه.
  • IR ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    64 3
    اگر تو امریکا یا اروپا یه کارنوال حتی برای کار بیهوده به چند صد هزار نفر جمعیت میرسید تا مدتها قبل وبعدش تبلیغ و هزینه برا با شکوهیش میکردن, چه برسه به میلیونهاا نفر, ملا وردی کاش ببینی جوانان که زبالها رو حتی تو کیلومترها جمع میکنن, خدا پدر قالیباف بیامرزه پارسال کربلا ونجف کرده بود مثل تهرون پر بودند ماشینها و ماموران پاکبان ایرانی با ارم شهرداری تهرون حتی تو نجف یا پارکینگ شش طبقه گرفته بود من خودم رفتم موکت کرده بودن پتو وامکانات زندگی گزاشته بودن صبحانه و نهارو شام میدادن.... حاجی مشرق به خدا خودتون گول نزنید بعضی از این دولتیها حتی بسیج و هیت واین مزاسم ها قبول ندارن ....خداروسوا کنه اینهارو
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    48 3
    خدایا این درد رو پیش کی ببریم؟
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      61 6
      نگران نباش اخوی چند سال است مه آقایون اصلاح طلب بدنبال خاموش کردن این نور هستند ولی به کوری چشمشان ،این نور حسینی هر سال پر فروغ تر می شود واینها در حال دق کردن هستند
  • اسدالله محمدی IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    57 5
    ایکاش امسال خانم مولاوردی نیز زره ای ازبصیرت زوار امام حسین(ع) راداشتند ان وقت اینهمه بیت المال به یغما نمی رفت
    • رضا شیرین IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
      20 1
      خانم مولاوردی ، کمی از حقوق ناجوانمردانه نجومی بگیرانتان کم کنید و بر بهداشت معابر راهپیمائی اربعین هزینه کنید ، شما اصلاح طلبان بلد هستید حرف بزنید و در عمل چیزی در چنته ندارید... 96/8/16
  • IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    53 5
    اصلاح طلب ها هدفشون سکولار کردن ایران است
    • IR ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      40 2
      بشتر دین زدایی تا سکولار کردن!!!
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      20 48
      هرچه مذهبیون متحجرتر بشن سکولارها محبوبتر میشن
  • IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    34 3
    اینها تنها به دنبال اعتراض هستند بدون هیچ منطقی فقط می خواهند بگویند ای ملت گرسنه، بیکار، بدهکار و درمانده و عصبانی ما از قماش معترضین هستیم مشابه آل زبیر
  • IR ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    45 4
    خانم مولاوردی شورا و شهرداری تهران چرا از همکاری در نظافت کربلا شانه خالی کردند
  • IR ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    37 6
    هدف یزیدیان صرفا از بین بردن شور حسینی است.
  • IR ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    18 15
    جدای از همه بحثها ، واقعا تصویر خیلی بدی است خیلی بد چرا یاد نمی گیریم کمی نظافت رو رعایت کنیم ای خدا
    • RO ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      23 3
      در کشور عراق وقتی باد به پا می شود تمام آشغال ها و پلاستیک ها را کنار جاده ها جمع می کند
    • IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
      0 1
      از این تصاویر بد زیاد است مهم بعد آن است که امثال مولاوردی گویا کورند و پاکسازی بسیاری از مسیرها و خدمت رسانی میلیونی عاشقان حسینی را نمی بینند! زباله های زوار حسینی شرف دارند به غربزده هایی که حرمت نون و نمک این مملکت حسینی رو نگه نمی دارند اما مردم قدرشناس عراق خاک پای تاول زده زوار حسین را به چشمان خود برای تبرک و شفا می کشند و شفا هم می گیرند و بسیار گرفته اند ... کدام کشور غربی به خیال خودتان متمدن را سراغ دارید که اینگونه در راه حق و پاکسازی مادی و معنوی جامعه جانفشانی کنند!؟
  • وااقعا که IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    30 4
    ای کاش بجای کنایه به زوار یه کنایه به خودتون و مسئولین میزدید که چرا سطل آشغال تعبیه نکردن تو مسیر
  • ریحانه IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    40 5
    از اصلاح طلبان توقع نداشته باشید که حامی اسلام و تشیع باشند ! در واقع اینگونه گزافه گویی ها فقط بهانه ای است تا عظمت اربعین را زیر سؤال ببرند و از قشر مذهبی و متدین جامعه ، چهره ای بد جلوه بدهند !!
  • داریوش ایزدی IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    32 4
    خانم مولاوردی و سایر همفکران ایشان هدفی جز از بین بردن تفکر شیعی و مهدوی از ایران ندارند ! بقیه حرفهاشون بهانه است . اینها اگر دلشون به حال مملکت سوخته بود ، افرادی مثل جمشید آرین ( مخترع خودرو و موتورسیکلت های برقی ) را سرکوب نمی کردند.
  • سعید IR ۰۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    48 2
    ایشان احتمالاً در مورد سفرهای فسق و فجور افرادی که سالیانه میلیاردها دلار ارز از کشور خارج میکنند و در میخانه ها و روسپی خانه ها و کازینوهای تفلیس ، پاتایا ، آنتالیا و دوبی هزینه می کنند نظری ندارند ؟؟؟؟
  • نازنین حکیمی IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    57 3
    واقعاً باعث تأسفه که عده ای از مسئولان در ایران ، ظاهری مذهبی دارند اما در باطن برعکس هستند !!! خانم مولاوردی ! دنیا صاحب داره و شما و همفکران شما زیر ذره بین خدا و حجتش هستید ! بدانید که با آل علی هر که درافتاد ورافتاد !!! کمی هم بفکر اوضاع وخیم خود در برزخ و قیامت باشید !! لابد توقع شفاعت از امامان شیعه هم دارید ؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    32 2
    مولاوردی ذاتشو نشون داد بالاخره
  • مسعود IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    31 2
    واقعا خجالت داره البته وقتي رئيس جمهور هم همينطور از وضع مملكت انتقاد ميكنه از شما هم بيشتر از اين نميشه انتظار داشت
  • حسين IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    11 2
    حالا يه حرف .... زده بي خيال
  • رضا عشیری IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    36 2
    خانم مولاوردی! به جای این حرف ها اگه پیگیر حداقل امکانات برای زوار بودید مطمئن باشید این صحنه ها را هم نمی دیدیم. شما مسئول اجرایی این دولت هستید چرا ژست اپوزوسیون می گیرید؟
  • عبدلله ایمانی IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    19 3
    احسنت! باید مسئولان غافل را بیدار کرد و ای کاش بیدارشوند.
  • IR ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    16 0
    خ .... چه داند قیمت نقل و نبات
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    32 1
    حقوق شهروندی هم بهانه ای شده برا شما اصلاح طلبان که به ملت فشار بیارید. عجیبه ها
  • IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    15 1
    مولارودی یک م.......... مثال زدنی است
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    43 1
    واقعا متاسفم که امثال ایشون در مملکت ما مسئولیت دارند
  • ناشناس IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    25 1
    ایشون هم به نوعی با bbc همدلی کردند.
  • کاظمی IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    25 1
    از لیستی که از خانم های بی سرپرست برای کار در .... ارسال کردید چه خبر؟! از شما انتظار فهم شور حسینی داشتن اشتباه است . چون چادر برای امثال شما پوششی برای پنهان کردن ذات ضد دینی تان است
  • محمد IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    10 28
    چرا به در رو دیوار میزنید راست گفته بنده خدا همه چیز که نمیشه دولتی باشه با این فرهنگ بوجود بیاد که هر کدوم از زوار فلسفه این راهپیمایی عظیم رو بدونند و خودشون خیلی از مسائل رو رعایت کنند . نمیشه نذر جمع کردن زباله باشه یا کذاشتن سطل زباله باشه ویا انجام نظافت عمومی باشه مگه در فرهنگ مذهبی ملی ما خدمت به مردم سفارش نشده . یادمه بعد از بازی کره یا ژاپن بود تماشاگرها ی تیم های مذکور خودشون شروع به جمع آوری زباله سکوها کردند حالا میشد بگندکه چون سطل زباله نبود پس این کاروانجام نمیدیم.پس دوست عزیز همه چیز رو با عینک سیاسی و جناحی نبینیم .ممنون
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      21 1
      فقط از ایران تا حالا بیش از دو میلیون زائر رفتند پیاده روی اربعین...این جمعیت حتی اگه 1 درصدش به قول شما این مسائل رو رعایت نکنند خیلی بیشتر از اون تصویر استنادی خانم مولارودی زباله تولید خواهد شد...بحث اینجاست که آیا سازوکار جمع آوری زباله توسط مسئولین اندیشیده شده بوده یا نه؟ و اگر نه چرا؟ و چرا خانم مولارودی عملکرد یک عده رو به کل تعمیم می دن؟ بیسوادترین آدم ها هم می دونن که برای رساندن پیام به مخاطب مورد نظر باید از روش مناسب استفاده نمود. در این پیام، مخاطب خانم معاون چه کسانی بوده؟و آیا همه مخاطبین به اینستاگرام دسترسی دارند؟ و همه کسانی که به اینستاگرام دسترسی دارند پیام خانم معاون رو خوندن؟ 1-پیش بینی سازوکار جمع آوری زباله با هماهنگی دولت عراق 2-اطلاع رسانی مناسب به زائرین جهت نحوه دفع زباله در مبادی خروجی کشور با روش مناسب این ها مواردی است که باید برایش برنامه ریزی می شد که نشده...خب حالا اینکه عملکرد یک جمع محدود به نام زائرین امام حسین(ع) تمام بشه آن هم توسط افرادی که مسئولیت مستقیم در این حوزه دارند، نشان چیست؟
    • IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      29 7
      اتفاقا چند وقت قبل همین مشرق یک خبر گذاشته بود درباره زباله هایی که مسافرین در سفر به شهرهای شمالی تولید کرده و کنار جاده و خیابان منظره نازیبایی رو ایجاد می کنه و عکس اون رو هم گذاشته بود. واکنشی از خانم مولارودی ندیدیم...بنابراین یه جای کار بدجور می لنگه
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    23 0
    ...كه هر كه بي هنر افتد نظر به عيب كند
  • amir ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    13 0
    بابا این حرفها و این پول دادن ها که چیزی نیست قبلا برای زیارت آقا دست و پا میدادن مردم
    • علی IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
      0 0
      وای وای دلم اتیش زدی. این حسین کیست که عالم به فدای اوست؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    24 1
    حضرت علييه شما هم هنر به خرج ميدادي و باني چند سطل زباله ميشدي نه اينكه فقط سمپاشي كني.اعاذنا الله من شرور انفسنا .
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    22 0
    کلا این دولتی ها به همه حمله می کنند به جای کار کردن که وظیفه آنهاست...........
  • سربدار IR ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    16 2
    من فکر میکنم موضوع شهر وندی مدتی است به زبانها افتاد پشتش فتنه ای نهفته است خواهش می کنم شهروندی را به زبان خودتان تعریف کنید تا هدفتان از شهروند ی آشکار تر شود مگر اسلام کم از حقوق انسانها دفاع می کند فکر می کنم اینهامنظورشان از حقوق شهروندی این هست هر کسی در شهر هر کاری کند چون حقوق دارد باید به حقوقش احترام بگذاریماگر مشروب می خورد چون حقوق دارد نباید چیزی گفت وی....
    • هموطن IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      4 1
      حقوق شهروندی یعنی اینکه همه مردم به همدیگر احترام بگذارند و حق الناس را پایمال نکنند . زوار امام حسین محترم هستند تا وقتی که به سایر انسانها اسیب نزنند . امام زمان زمانی ظهور می کند که کره زمین سرسبز باشد و نه اینکه پرباشد از زباله. امام حسین شهیدشد تا به مردم رسم ازادگی را بیاموزد. من به عنوان یکی از عاشقان امام حسین ،زمانی به این سفر معنوی خواهم رفت،که بدانم از نظر اخلاقی شایسته این زیارت هستم .
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      3 1
      احسنت امثال مولاوردی غرب هستندکه خدا رسواشون میکنه
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    12 3
    به هر حال ایشون هم باید یه اظهار فیضی بکنن تا از هارون الرشید عقب نیفتن دیگه!
  • مسعود IR ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    15 2
    واي برما ملت كه سرنوشت خود وكشورمان را كه داعيه ام القرائي جهان اسلام را هم دارد ,به چه جماعت بي عار بي دردي سپرده ايم. اين جماعت غربزده ,خيلي وقته كه به جاي شستن چشمها , غيرت و شعور و بصيرت ديني و سياسيشان را تمام و كمال شسته و به كناري گذاشته اند.جماعتي كه كعبه آمالشان شده اروپا و آمريكايي كه در دريايي از خون ميليونها انسان بيگناه و مظلوم آزاديخواه جهان بخصوص جهان اسلام لنگر انداخته و با پرروي هرچه تمامتر به كنگرخوري مشغولند! باور كنيد كه اگر انتهاي اين مسير پياده روي به جاي معلوم الحالي مانند آنتالياي تركيه يا پايتخت تايلند وامثالهم ختم ميشد , حضرات تدبيري اسهال طلب ,تمام دست اندركاران و امكاناتي كه در حيطه اختيارشان بود را با ذوق زدگي زيادالوصفي بسيج مي كردند تا به شهروندان!!! عازم اين مناطق خيلي خيلي خوش بگذره و حضرات هم در ثوابشان شريك گردند!!!
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    11 1
    لقمه ی از چی بوده؟
  • آوا IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    9 6
    سلام حرفهای شما کاملا درست اما وظیفه تک تک زوار چه میشود من تا زمانی عمرم به این دنیا باشد به اصلاح طلبان با هر نوع اسم و نام رأی نمی دم ولی حرف حق را می پذیرم حتی از زبان دشمنم این را از مولایم امیرالمومنین علی علیه السلام آموختم انصاف بدهید مگر بطری خالی آب چقدر سنگینی دارد که این عزیزان نمی توانند آن را تا رسیدن به یک موکب نگه دارند واقعا این منظر خجالت دارد ما باید آبرو امام حسین علیه السلام باشیم کاش یک سوزن به خودمان بزنیم یک جوالدوز به دیگران
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      3 0
      فقط سنگینی نیس حجمش هم اذیت میکنه
    • IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      2 0
      بطری خالی اگر هواش خارج بشه درش بسته بشه دیگه حجم زیادی نمیگیره
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      4 0
      اصلا بحث سر این حرفها نیست...انتقاد منصفانه و به جا چند تا خصلت داره اول اینکه در محل مناسب دوم اینکه به صورت مناسب بیان بشه....اگر خانم مولارودی سرتاسر مسیر نجف اشرف تا کربلای معلا رو پر می کرد از تابلوهایی حاوی همین گفته گهربارشون! یا به نحو مناسب به خود زائرین این مطلب رو تذکر می داد، نه تنها کسی ایراد نمی گرفت بلکه از توجه ایشون باید تشکر هم می کرد...اما...اما...اما...کلمه الحق یراد به الباطل...ای کاش حرف خانم مولارودی مصداق این فرمایش گهربار معصوم نشه
  • سيروس IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    12 1
    خانم مولاوردي دولت شما دولت بي تدبيريها و نااميديهاي همين مردمي هست كه به عشق اربابشون پياده ميرن زيارت شما تو عكس يه سطل آشغال كه شما نصب كرده باشيد نشون بدين من خودم ميرم با زبون جمعش ميكنم
  • مهرداد IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    7 3
    نمیشه سطل زباله قرار دهند چون حجیم هستش. باید در همین کنار جاده بریزند تا جمع آوریش آسانتر باشد . اتفاقا" یک عدد بطری در داخل جاده دیده نمی شود. خیلی راحت میشه با گریدر جمع آوری کرد.
    • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      3 3
      شما خیلی واردی که تز میدی دستت درد نکنه برو جمع کن کمر رفتگرها خم نشه
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      2 1
      ۱۶:۰۹ - تو اون بیابون جاده مرز مهران نه رفتگری هست نه سطل زباله ای و کار رفتگر نظافت هست که چه چهارشنبه سوری و چه سیزده به در و چه فوتبال و جشن مجبورن خم بشن
  • امیر IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    8 1
    متاسفانه سرشونو کردن زیر برف
  • ابراهیم IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    10 0
    چقدر شبیه موضع بی بی سی در پوشش گرد و غبار پیاده روی است :)))
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    10 1
    به زائران امام حسین (ع) کنایه و متلک میگن بعد اگر یک کنسرت مختلط با رقصهای مستهجن غربی دختران و پسران اصلاح طلب و پوشش عریان برگزار بشه همین مسئولینِ متلک گو قربون صدقه کنسرت میرن و ازش تجلیل میکنن . پدر ملت و مملکتو درآوردن تو این 5 سال
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    7 28
    خانم شهیندخت مولاوردی ! اینها ترمز بریده اند . عاشق هستند.فقط برای مردن در جبهه و جنگ خوب هستند. نگهشون دارید. به دردمون میخورن . ما میرویم استخر مختلطت اینها هم میروند کشته شوند تا به بهشت برسن
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      8 0
      بی شعور
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      8 0
      خجالت بکش
    • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      9 0
      خیلی بی شخصیت هستی
    • رضا IR ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      18 0
      اتفاقا عاشقان حضرت حسین ترمز ABS دارند تا روی فضولات ابلیس در این دنیا سر نخورند و بایستند تا مثل امثال شما افساد( اصلاح)طلبها بی‌ترمز با سر داخل مرداب متعفن مملو از فضولات ابلیسیان شیرجه نزنند شمارشیرجه‌ات را بزن فقط قبلش بینی و دهانت را ببند تا تعفن مرداب بیشتر نشود
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      14 2
      کثیف تو وامثال تو رو با اسهال طلبها به جهنم میفرستیم با حول وقویه الهی تو جهنم بهتون خوش بگذره
    • IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      12 1
      کثیف تو وامثال تو رو با اسهال طلبها به جهنم میفرستیم با حول وقویه الهی تو جهنم بهتون خوش بگذره
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
      1 0
      تو را با ما چکار: ما دل داده دریای عشق حسینی و سفینه النجاه حسینیم... لبیک یا حسین...
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    12 1
    عالی بود
  • SE ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    20 2
    چادر الکی است به ترویج فرهنگ زنان هالیودی بیشتر عشق می ورزد
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    22 4
    ای کاش این و ابتکار خفه می شدند...
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      1 4
      مرده باد مخالف من
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    9 2
    این به اصطلاح خانم دلسوز به جای این نظریات مسخره خودش میرفت و این آشغالها را برای رضای خدا جمع میکرد
  • پسر IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    6 0
    حقوق شهروندی بدرک ای کاش رفتار مسئولان با رفتار امامان که در برابر کارگشایی هست کمی شبیه تر بود
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    16 0
    این همه چیزی بود که این خانم از پیاده روی اربعین دستگیرش شد
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    8 0
    مشرق لطفا از طرف هزاران ایرانی بپرسید این خانم چه نسبتی با کدام یک از مسوولین رده بالای دولت دارد؟ چون هیچ هنری در ایشون بجز ژن خوب یا اصلاح شده دیده نمیشود!
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
    9 3
    خانوم مولاوردي اين إظهار نظر شما به مثابه خاك به خورشيد پاشيدن است. البته تا حدودي هم شبيه صرب المثل كدو رو ديدين ولي ...
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۴
      0 0
      امان از تجربه برخی خوانندگان.
  • NL ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    4 0
    چه اندازه رفتارهایتان با امامان بزرگواری که برای اظهار فضل در شبکه اجتماعی از اسمشان استفاده می کنید (عدالت پیشگی و پرهیز از کج روی و بی انصافی و ستم و اعمال فشار) شباهت دارد؟!
  • سجاد IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    0 0
    دوستانی که شاکی شدید از حماقت این طبل بیعاری که نوای کج فهمی اون همتون رو عصبانی کرده ، توجهتون رو جلب میکنم به یادآوری حاثه عاشورا که اگر امروز زوار اربعین لبیک گویان دعوت حسین پس از هزار و چهارصد سال هستند پس باید مصداق هایی هم برای وشایعت و بایعت هم برای آل صعود در داخل کشور وجود داشته باشه . بله عزیزان راستی که کل یوم عاشورا و کل عرض کربلا
  • DE ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۵
    0 0
    اینها که آشغال میریزند. در جهل مرکب قرار دارند.عقب ماندگی تا چه حد.
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۶
    12 1
    شما فعلا نمی خواد توی این حقوق شهروندی دخالت کنید. ما مسلمانان حقوق بشر را از امام حسین و 14 معصوم می گیریم نه برخی دیگر
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    2 0
    هر کس در این ایام برای خدمت و عزت دادن به زوار حسینی کاری انجام میده این خانم پر ادعا که انشاء الله جوابش با صاحب اربعین باشد هم اینجور زوار عزیز حسینی رو تحقیر می کند! ننگ و ذلت بر تو و همفکرانت؛ شماها با رفتار و گفتارتون باعث ننگ کشورید!
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    0 0
    ای کاش این زن نادان خادمان حسینی را هم که از پشت سر این زوار حرکت می کنن و با جان و دل زباله ها را جمع آوری کرده و با مژگان چشمانشان جاده ها را جاروب و با اشک چشمانشان مسیر را شستشو می کنند را هم می دید! ای زن نادان که قبلا هم از این سخنان سخیف گفته ای؛ مشکل این ملت چیست که تو و امثال تو چشمان بینایی ندارید؟!
  • IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
    0 0
    پاسخ اين زن را واگذار كردم به عباس بن حيدر
  • z.gh IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
    0 1
    دوستان اصلا بحث اربعین و.... نیست کلا به محیط زیست احترام نمی گذاریم مثل ؟؟؟ فقط تولید زباله میکنیم و حاضر نیستیم زباله های خودمون را جمع کنیم.
  • زائر حسین IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۰
    1 0
    هر که با آل علی درافتاد..ور افتاد... ما که زر و زور و قدرت و ثروتی نداریم که با تفکرات مسموم این فرقه مبارزه کنیم، فقط اینها رو به دست پرقدرت الهی میسپاریم که از نیات شوم پنهانی اونها که هر روز هم داره علنی تر به همه ثابت میشه، می سپریم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس