کد خبر 794425
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
پارس جنوبی

تیم پارس جنوبی جم با گذشت ۱۱ هفته از لیگ برتر همچنان شکستی در کارنامه خود ندارد که از این حیث رکورددار لیگ جاری است و مهمان تازه وارد لیگ برتر همچنان به تار و مار کردن تیم ها ادامه می دهد.

به گزارش مشرق، شاگردان تارتار با اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر را سپری می کند، اما توانسته نتایج خوبی به دست آورد و حالا با ۲۵ امتیاز به تنهایی در صدرجدول قرار گرفته است. تیمی که از لیگ یک آمد و با مربی جوان و بازیکنان کم نام و نشانش تا این لحظه در صدر فوتبال ایران قرار دارد.
شکست ناپذیری پارس جنوبی که آنها را به تیم منحصر به فرد لیگ هفدهم تبدیل کرده است و این نشان از وجود برنامه ریزی دقیق و تمرینات مستمر می باشد و اگر این حمایت تاپایان ادامه داشته باشد باید منتظر جشن قهرمانی بوشهری ها در لیگ برتر باشیم رویایی که دور از دسترس نیست.
شاگردان تارتار صدرنشین لیگ برتر هستند و بازیکنان این مربی عملکرد فوق العاده ای تا این هفته از لیگ برتر داشته اند و با عملکرد خوبی که در یازده مسابقه قبلی داشتند، هیچ باختی را تجربه نکردند و تنها خانه جدول لیگ برتر که خالی مانده باخت های پارس جنوبی است.
پارس جنوبی جم این روزها هوای فوتبال استان بوشهر را بهاری کرده است. بوشهری ها حسابی در لیگ برتر جولان می دهند و باید دید شگفتی سازی پارس جم تا به کجا ادامه خواهد داشت. آیا تا هفته سی‌ام؟
تارتار با تلفیقی از بازیکنان بومی و ستاره های احیاء شده لیگ، تیمی یک دست و هماهنگ را ساخته است. تیمش با ۲۲ گل زده عنوان بهترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده و با ۹ گل خورده سومین خط دفاعی برتر لیگ را در اختیار دارد. محسن فروزان ثبت سه کلین شیت نمایش قابل قبولی در این یازده هفته از خود بر جای گذاشته است.
حالا پارسی های جم در هر بازی برای حفظ صدرنشینی و البته نباختن در لیگ پا به زمین می گذارند و تیمی جلوی دار آنها نیست . شاگردان تارتار امیدوار هستند در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز هیچ باختی را تجربه نکند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس