کد خبر 793715
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
وریا غفوری

تیم فوتبال استقلال تهران بهترین پیروزی این فصلش را در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم بحران زده نفت تهران به دست آورد.

به گزارش مشرق، شاگردان وینفرد شفر در سومین تجربه حضور وی روی نیمکت این تیم در لیگ برتر موفق شدند حریف خود نفت تهران را با حساب دو بر صفر مغلوب کرده تا بهترین پیروزی این فصل خود را در این هفته یازدهم به دست آورده باشد.

این سومین پیروزی آبی پوشان در لیگ برتر و با احتساب دو پیروزی در جام حذفی، پنجمین پیروزی آنها در این فصل بود. استقلالی‌ها تا قبل از این در هیچ یک از پیروزی‌های خود با تفاضل بیشتر از یک گل حریف را مغلوب نکرده بودند و این اولین پیروزی آنها بود که با اختلاف دو گل به ثبت رسید. 

استقلالی‌ها پیش از این یکبار برابر تیم تراکتورسازی با نتیجه یک بر صفر پیروز شده بودند، سپس مقابل سپیدرود با حساب دو بر یک به پیروی رسیدند. این تیم دو بار هم در جام حذفی مقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران به پیروزی رسید که این دو پیروزی هم با نتایج مشابه دو بر یک به دست آمده بود تا آنها تا قبل از رویاروی با نفت تهران طعم پیروزی با تفاضل بیش از یک گل را نچشیده باشند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته یازدهم لیگ برتر موفق شد میهمان خود نفت تهران را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کرده تا با دو پله صعود در جدول به رده یازدهم برسد. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی ملک حیاتی IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    1 0
    استقلال با 3پیروزی نمریه قبولی می گیرند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس