کد خبر 793714
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
لیگ برتر تکواندو

قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر تکواندو در رده‌های جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» انجام و تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها حریفان خود را شناختند.

به گزارش مشرق، شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر جوانان و بزرگسالان مردان «جام خلیج فارس» یادواره شهدای تکواندوی مدافع حرم از روز دوشنبه  22 آبان ماه با برگزاری دیدارهای دو هفته و حضور 11 تیم در فدراسیون تکواندو آغاز می‌شود.

در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های پاس قوامین، شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد اسلامی، لوازم ورزشی کوروش، کلینیک بهبد کرج، ملوان نداجا، تعاونی انقلاب شهریار، پالایش نفت آبادان، باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشروی قم، هیئت تکواندوی شمال شرق و لوازم خانگی کن رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

با انجام قرعه‌کشی این دوره از رقابت‌ها در هفته نخست و دیدار اول تیم پاس قوامین و شهرداری ورامین به مصاف یکدیگر می‌روند و پس از آن دانشگاه آزاد اسلامی و لوازم ورزشی کوروش رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. در سومین پیکار کلینیک بهبد کرج برابر ملوان نداجا صف‌آرایی می‌کند و تعاونی انقلاب شهریار و پالایش نفت آبادان نیز در مبارزه چهارم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در دیدار پایانی هیئت تکواندوی شمال شرق و لوازم خانگی کن رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند و تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشروی قم نیز با قرعه استراحت روبه‌روست.

برنامه رقابت‌های هفته دوم به شرح زیر است:
تیم پاس قوامین - تیم لوازم ورزشی کوروش
تیم دانشگاه آزاد اسلامی - تیم پالایش نفت آبادان
تیم تعاونی انقلاب شهریار - تیم لوازم خانگی کن
تیم باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین پیشروی قم - تیم هیئت تکواندوی شمال شرق
تیم ملوان نداجا - تیم شهرداری ورامین
تیم کلینیک بهبد کرج (استراحت)

گفتنی است در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو تیم دانشگاه آزاد اسلامی با سرمربیگری سیدنعمت خلیفه عنوان قهرمانی را به دست آورد، تیم شهرداری ورامین با هدایت پیام خانلرخانی عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد و تیم پاس قوامین با هدایت مرتضی سلطانی بر سکوی سوم ایستاد.

تیم‌های لوازم خانگی کن، یاسین پیش‌روی قم، شهدای مدافع حرم ساری، هیئت تکواندوی شمال شرق و مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه نیز در رده چهارم تا هشتم قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس