هانیه توسلی

هانیه توسلی را با اظهارنظرهای عجیب و غریبش می‌شناسیم، از اعلام‌کردن اینکه خواستگار ندارد تا جنجالی که با تسلیت نگفتن در درگذشت مرتضی پاشایی ایجاد کرد.

به گزارش مشرق، هانیه توسلی را با اظهارنظرهای عجیب و غریبش می‌شناسیم، از اعلام‌کردن اینکه خواستگار ندارد تا جنجالی که با تسلیت نگفتن در درگذشت مرتضی پاشایی ایجاد کرد، اما خانم بازیگر این بار به بهانه از دست دادن گربه‌اش، متنی عجیب منتشر کرده است. متنی که ما را نسبت به آینده خود او، آینده طرفدارانش و آتیه این سبک از زندگی مأیوس می‌کند.

 توسلی زیر عکسی از گربه‌اش نوشته است که تمام دلخوشی و امیدش را از دست داده و دیگر آرزویی ندارد، تنها می‌خواهد که زودتر پیش گربه‌ مرده‌اش برود!
او قبلا در یک نشست جامعه‌شناسی، از جنجالی که طرفداران پاشایی در اینستاگرامش ایجاد کرده بودند، ابراز نگرانی کرده و گفته بود به یکباره بی‌سوادی درصد زیادی از جامعه را احساس کرده و این مسأله به این دلیل است که مردم ما کتاب نمی‌خوانند.

 با دیدن پست‌های این چنینی از بازیگران و واکنش‌های خاصشان نسبت به وقایع جاری، ما بیشتر از اینکه نگران جامعه شویم، نگران سطح سواد و مطالعه نداشتن خود سلبریتی‌ها می‌شویم، سطح سوادی که باعث می‌شود یک انسان آرزو کند با گربه‌اش محشور شود!

منبع : کانال نقد سینما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    37 1
    شناختن اینها هنر نیست ای کاش خدا و خود رو بشناسیم قبل از اینکه دیر شود
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    4 12
    محشور شدن با گربه بهتر از محشور شدن با مشرق در دنیا و اخرت است
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    0 8
    وقتی یک گربه و حیوان با شرف تر از داعش و مشرق می شود
  • رهی IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    6 9
    آخه ما کی یاد میگیریم در مورد دیگران قضاوت نکنیم؟ آدم یه جوجه یه روزه یا یه پرنده رو بیاره پیش خودش نگه داره،وقتی از دستش میده ناراحت میشه،دیگه چه برسه به سگ و گربه که خیلی وابستگی میاره، اون خانم دلش خواسته برای گربه اش ناراحت باشه،به ما چه؟دوستش داشته و بهش وابسته بوده،احساسات اون خانم فقط و فقط به خودش مربوطه و بس، بیچاره فکر اینو نکرده بوده که این همه فالووری که داره فقط برای قضاوت در مورد احساس و زندگیش دنبالش میکنن،وگرنه هانیه توسلی یکیه مثل خود ما، اونی که میگه این خانم الگوی جامعه اس اون بیماره
    • IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
      6 0
      به مردم پیام داده بعد میگی به ما چه!
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    12 0
    مَن اَحَبَّ شَیئاً حَشَرَهُ اللهُ یَومَ القِیامَةِ مََعَه(حدیث از معصوم ع) هر کس چیزی رو دوس داشته باشه روز قیامت خدا او را با آن محشور میکنه.
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    3 2
    مسائل کشور ایران بسیار پیچیده تر از آن است که با این ادبیات قابل تفسیر باشد. بنظر مسئله خیلی عمیقتر و مربوط به دستکاریهای حرفه ای ، با تعمد و دارای عقبه ی سیاسی و امنیتی در سبک زندگی و ارزشهای زندگی جاری مردم ایران باشد. بکارگیری "بازیگر" جماعت اینجا بسیار مفید است چون اون تخصصی ویژه ای در "بازی کردن" و تیپ گرفتن دارد و از سوی دیگر می تواند سبک زندگی معارض را بخوبی در جامعه رواج دهد. همانگونه که حجاب زننده ی این زن و محو حیا در رفتار وگفتار او جامعه را فرا گرفته، او می تواند این حیوان پرستی بی مرز تا حد فرزند و عشق را نیز به جامعه سرایت دهد. و الا اگر برای گربه ات می نویسی، نکند او سواد خواندن هم داشته یا روح او به کامنت ها و فضای مجازی ات سر می کشد ؟ اگر با روح گربه ات نجوا می کنی، چرا آن را در فضای مجازی بازنشر می دهی ؟ اینها علاماتی است که نشان می دهد مسئله فراتر از وضعیت بیمارگونه ی یک بازیگر باشد. بلکه مسئله، اثرگذاری بر انسانها از طریق فضای مجازی است. فضای مجازی که بهترین ابزار برای انتشار آلودگی های فکری شده است و البته که رها است با ادبیاتهای فیلسوفهای رفوزه ای که آن را رها و بی کنترل می خواهند.
  • پویا IR ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    8 0
    میخوان بگن مثلا‍‌‌‌‌‌‌ً خیلی خاص هستند و از این حرفها ،وقتی برای رسیدن به شهرت تن به هر ذلّتی می دهند خوب معلومه که نباید بیشتر از این ازشون انتظاری داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس