کد خبر 793446
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
کرانچار

نه استیماچ توانست سپاهان را به روزهای خوب برگرداند و نه ویسی تا اینکه مسوولان سپاهان یک بار دیگر دست به دامن سرمربی قدیمی شان یعنی کرانچار

به گزارش مشرق، سپاهان اصفهان بعد از سال‌های درخشانی که داشت، چند سالی است که رنگ خوشی را ندیده و همچنان در جاده ناکامی گام برمی دارد به طوری که حتی حضور مربیانی چون فرکی، ویسی، ایگور استیماچ و کرانچار هم نتوانسته این تیم را از جاده ناکامی خارج کند. حداقل حضور مربیانی چون ویسی، ایگور و کرانچار برای خارج کردن سپاهان از شرایط فعلی بود که حداقل تا کنون محقق نشده است.

نه استیماچ توانست سپاهان را به روزهای خوب برگرداند و نه ویسی که تجربه قهرمانی با استقلال خوزستان را داشت، به داد تیم سابقش رسید تا مسوولان سپاهان یک بار دیگر دست به دامن سرمربی قدیمی شان یعنی کرانچار شوند. اما انگار روزهای این سرمربی هم در سپاهان به پایان رسیده است.



فارغ از نوسان زیادی که سپاهان کرانچار در طول 10 هفته گذشته از لیگ برتر داشته این تیم در سه بازی گذشته هم کاملا ناکام بوده است. کرانچار و تیمش از سه بازی اخیر و از 9 امتیاز، 4 امتیاز کسب کرده‌اند تا همچنان نارضایتی مسوولان این تیم را به همراه داشته باشند. سپاهان در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در دیداری نسبتاً راحت به مصاف نفت بحران زده رفت که نتوانست از این بازی امتیازی کسب کند و بازنده از زمین خارج شد.

در دیدار هفته نهم شاگردان کرانچار باز هم یک بازی راحت با سیاه جامگان قعرنشین داشتند که این بازی را بردند و در هفته دهم در حالی که احساس می‌شد این تیم بتواند به راحتی از سد گسترش فولاد پایین جدولی عبور کند، مقابل این تیم متوقف شد تا تنها یک امتیاز از این بازی کسب کند.


این نتایج کرانچار باعث شد تا خیلی زود حرف از اولتیماتوم به این سرمربی به میان بیاید. هر چند برخی از مسوولان این تیم اصفهانی بحث اخطار و اولتیماتوم به کرانچار را تکذیب کردند اما در واقع نتایج کرانچار نشان می‌داد که رضایت چندانی از او و تیمش وجود ندارد و به طور طبیعی این اخطار جدی به سرمربی بود که به امید بازگرداندن سپاهان به روزهای خوبش، به این تیم اصفهانی اضافه شده بود و وقتی سپاهان همچنان روی دور ناکامی باشد، این اخطار و اولتیماتوم کاملا طبیعی خواهد بود. اما موضوع دیگری وجود دارد که به نظر می‌رسد بیشتر از عملکرد ضعیف و پرنوسان تیم کرانچار، این سرمربی را تهدید می‌کند. کرانچار در شرایط فعلی کاملا در سر دوراهی قرار گرفته است.

مسوولان سپاهان اکنون به فکر اضافه کردن مربی به نیمکت سپاهان هستند که طبق گفته برخی از مسوولان این تیم، محرم نویدکیا برای حضور در نیمکت سپاهان به کرانچار پیشنهاد شده است. این در حالی است که زلاتکو کرانچار به خوبی می‌داند معنی این حرف چه چیزی است و با قبول این کار، چه بلایی سرش خواهد آمد.

مسوولان سپاهان می‌گویند کرانچار هنوز به پیشنهاد آنها جوابی نداده است که این به معنای عدم رضایت کرانچار خواهد بود، هر چند به نظر می‌رسد بازی سپاهان مقابل پیکان و نتیجه‌ای که حاصل خواهد شد، در تمام این موضوعات تاثیرگذار خواهد بود اما به هر حال در چنین شرایطی کرانچار در دو راهی بزرگی قرار گرفته است.


او یا باید حضور محرم نویدکیا را بپذیرد و یا به تغییرات روی نیمکت تیمش فکر کند. سپاهان با نتایج هفته‌های گذشته و ناکامی احتمالی مقابل پیکان، همچنان در دور ناکامی است و کرانچار باید تصمیم بگیرد که با تحمیل یک مربی کنار بیاید و یا او هم مثل ویسی و بقیه به امید موفقیت سرمربی دیگری، اصفهان را ترک کند.

در هر صورت بازی سپاهان و پیکان بدون اضافه شدن محرم نویدکیا به نیمکت سپاهان برگزار خواهد شد اما فارغ از نتیجه‌ای که در این بازی به دست خواهد آمد، کرانچار خیلی زود باید تصمیم بگیرد. به طور حتم در صورت ناکامی این تیم مقابل پیکان که احتمال آن بیشتر از برد سپاهان است، شرایط برای این مربی کروات سخت‌تر خواهد شد و او باید جواب پیشنهاد مسوولان سپاهان را بدهد و سکوت او بیشتر از این تحمل نخواهد شد.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس