کد خبر 793326
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
پدر سردار سلیمانی

مسئولان کشور غم از دست دادن پدر سردار سرافراز اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش مشرق، مسئولان کشور غم از دست دادن پدر سردار سرافراز اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی را تسلیت گفتند، متن این پیام ها به شرح زیر است:

پیام تسلیت آیت الله شاهرودی

آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی درگذشت پدر سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را تسلیت گفت.

متن پیام آیت‌الله شاهرودی به این شرح است:

انّالله و انّاالیه راجعون

سردار غیور و شجاع اسلام، حاج قاسم سلیمانی (دامت تاییداته)

درگذشت والد گرانقدرتان را به شما تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال مسألت می‌نمایم که ایشان را با انبیاء و اولیاء محشور فرماید و به شما و بازماندگان صبر و اجر مرحمت نماید.

والسّلام‌علیکم و رحمة‌الله

سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

پیام تسلیت سرلشکر باقری

همچنین سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی 

فرمانده دلاور و انقلابی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انا لله و انا الیه راجعون

 دریافت خبر درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر، مؤمن، انقلابی و ولایی جنابعالی موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

 بی‌شک همت و تلاش عالی آن مرحوم در تربیت فرزندی برومند، رشید، مخلص و برخوردار از معنویت، ایمان و عمل انقلابی که به تأسی از سیره‌ پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و مجاهدان فی سبیل‌الله، هم اکنون سرمایه‌ عظیم انقلاب اسلامی و مایه مباهات ملت ایران نزد امت اسلامی و حمایت و همراهی رزمندگان جبهه مقاومت ضدصهیونیستم و تروریسم تکفیری به شمار می‌رود، ذخیره‌ای ارزشمند و باقی الصالحاتی است که ضامن درخشش و سربلندی آن عزیز به عرش پیوسته، در روز عقبی و دیوان الهی خواهد بود. 

این مصیبت بزرگ را به جنابعالی، بیت معظم سلیمانی و آحاد مردم شریف استان شهیدپرور و ولایت مدار کرمان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و علو درجات اخروی و برای آن برادر عزیز و سایر داغدیدگان معزز، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم. 

 رئیس ستادکل نیروهای مسلح
 سرلشکر پاسدار محمد باقری

پیام تسلیت جهانگیری

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با صدور پیامی به سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس، درگذشت پدر گرامی ایشان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت پدر بزرگوارتان حاج حسن سلیمانی که عمری با عزت و پرثمر داشت و فرزندان برومندی چون شهید بزرگوار این خانواده و شخصیتی مقاوم، ایثارگر و تاثیرگذار در حفظ عزت و کرامت اسلامی مانند جنابعالی تقدیم انقلاب اسلامی نمود، برای من که سال‌هاست با خانواده محترم و عزیز سلیمانی آشنایی و ارتباط دارم، بسیار متاثر کننده بود. این فقدان را به جنابعالی و همه بازماندگان گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و شکیبایی و سلامت و تداوم جهاد در راه اسلام را برای شما مسئلت دارم.

پیام تسلیت سرلشکر جعفری

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت ابوالشهید حاج حسن سلیمانی، پدر بزرگوار سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر جعفری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی
فرمانده محترم نیروی قدس سپاه

خبر درگذشت پدر بزرگوارتان "مرحوم حاج حسن سلیمانی" موجب غم و اندوه گردید.

بی تردید صدق، صفای معنوی و همت والای آن پدر مؤمن و پارسا در تربیت و پرورش فرزندی مؤمن، انقلابی و ولایت مدار که در قامت یک فرمانده خردمند، هوشمند و مجاهدی شجاع با نقش آفرینی های برجسته و الهام بخش در عرصه های صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب و نظام اسلامی و در جبهه مقاومت و دفاع از مسلمانان مظلوم منطقه و جهان آوازه جهانی یافته است، ذخیره‌ای ارزشمند است که بی شک در سرای باقی با پاداش گرانقدر الهی همراه خواهد بود.
 خداوند بزرگ او را در نعیم مقیم و از خوان رحمت واسعه اش بهره مند گرداند.

اینجانب فقدان آن فقید سعید را به جنابعالی و بیت مصاب تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای آن مرحوم علو درجات و برای شما و بستگان سوگوار پاداش صابرین توأم با سلامت، عزت و سعادت مسئلت می نمایم.
                                               
 سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری

  فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

پیام تسلیت سرلشکر محسن رضایی

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی، درگذشت پدر سردار سرلشگر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به وی تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سردار پر افتخار سپاه اسلام، برادر ارجمندم سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی

گر چه جنابعالی که در میدان های سخت جهاد و مقاومت، آزمون های افتخار آمیزی را با سر فرازی پشت سر گذاشته اید نیازمند تسلیت نیستید، لیکن بر حسب وظیفه،  مراتب همدردی و تسلیت خود را در فقدان ابوی مکرمتان ابراز می دارم.

بی تردید، آن مرد مؤمن و بزرگوار، در اجر عظیم مجاهدات جنابعالی در طول دوران پر افتخار دفاع مقدس و پس از آن تا به امروز، سهمی بسزا دارد.

از خداوند متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای جنابعالی و عموم بازماندگان صبر و آرامش و دوام توفیق،  طلب می کنم.

محسن رضایی

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام»

پیام تسلیت بهرام قاسمی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پیامی، درگذشت پدر فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را به وی تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون 

جناب آقای سردار حاج قاسم سلیمانی 

 درگذشت پدر بزرگوارتان را به جنابعالی و سایر فرزندان، اعضاء خانواده وتمامی  بستگان آن مرحوم تسلیت می گویم.  

بدون تردید تربیت فرزندی برومند و شایسته همچون شما نشان از ایمان و شخصیت والای آن فقید سعید و بی شک  توشه ای ارزشمند برای آن پدر بزرگوار خواهد بود.  

از درگاه خداوند سبحان برای جنابعالی صبوری  و تحمل  در  این مصیبت و برای آن مرحوم مغفرت واسعه و آرامش در حیات ابدی، مسئلت می نمایم.  

بهرام قاسمی

سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه

پیام تسلیت سرلشکر صفوی

سردار صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیامی درگذشت حاج حسن سلیمانی، والد گرانقدر سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَا لله و اِنَا الیه راجِعون

سردار بزرگ سپاه اسلام سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی( دامه عزه)

سلام علیکم

خبر درگذشت ابوی مکرمتان مرحوم حاج حسن سلیمانی واصل و موجب تأثر و تألم خاطر اینجانب گردید.

تلاش و مجاهدت پدران این سرزمین در تربیت و به ثمر نشاندن فرزندان مومن و شجاعی که عمر خود را در راه خدمت به انقلاب و اسلام عزیز صرف کرده اند ، ستودنی و بی بدلیل است و بی شک این پدران سهم بزرگی در پاسداشت انقلاب ، حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تربیت نسل مجاهد و انقلابی دارند که بایستی به نوبه خود مورد تعظیم و تکریم قرار گیرد.
صفوی
اینجانب سالها مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر آن پدر فداکار را در راه قرآن و عترت پیامبر اعظم (ص) و تربیت فرزندانی مجاهد و انقلابی همچون جناب عالی و سایر فرزندان که خدمات و مجاهدت های مخلصانه ای در آوردگاه انسان ساز دفاع مقدس و سنگرهای حساس پس از آن از خود نشان داده اید را ارج نهاده و با قلبی آکنده از حزن و اندوه ، از آستان اقدس ربوبی برای آن مرحوم علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، صالحین و صدیقین و برای شما، خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار، پاداش صابرین توأم با سلامت و سعادت مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت امیر حاتمی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حاج حسن سلیمانی، پدر سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه را تسلیت گفت.

متن پیام امیر سرتیپ امیر حاتمی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه

درگذشت پدر بزرگوارتان مرحوم " حاج حسن سلیمانی" موجب تأثر خاطر گردید. خداوند متعال آن پدر سفر کرده را در نعیم مقیمش سُکنی گزیند که سراسر عمر پربرکت خویش را در سایه سار قرآن و عشق و ارادت به اهل بیت علیهم السلام و تربیت فرزندانی مومن، انقلابی و ولایتمدار همچون شما سپری کرد.

با عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه‌ غم‌انگیز به محضر جنابعالی و بازماندگان ارجمند، برای آن مرحوم غفران الهی، علو درجات و شفاعت و همنشینی با اهل بیت (ع) و برای بازماندگان داغدارش صبر و شکیبایی از محضر حضرت باری تعالی مسالت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
سرتیپ ستاد امیر حاتمی

پیام تسلیت ولایتی

در پی درگذشت پدر سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت‌امنا و هیئت موسس دانشگاه آزاد در پیامی درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

متن  پیام ولایتی به شرح  زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و انا الیه راجعون

سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

 خبر درگذشت پدر بزرگوار جنابعالی مرحوم مغفور حاج حسن سلیمانی موجب تاسف و تالم گردید.

به طور حتم ایثارگری‌ها و رشادت‌های جنابعالی فرزند رشید آن مرحوم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و تامین امنیت و اقتدار ایران اسلامی که در سایه فداکاری‌ها و جانفشانی‌های مدافعان حرم ایجاد گردیده، ذخیره ارزشمندی برای آن مرحوم خواهد بود.

مصیبت وارده را به جنابعالی و بیت معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای جنابعالی و بازماندگان صبر و اجر و توفیق مسیلت می‌نمایم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هاتف IR ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    17 0
    رضوان خداوند متعال بر والدین بزرگوار سردار سلیمانی عزیز . انشاالله خداوند بیامرزد .
  • مهد IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    14 0
    خدایش بیامرزد رحمت خدا براین پدر گرانقدر و صبر جزیل برای سردار دلها
  • مهدی مالک IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۰
    5 0
    حضور محترم سردار سرافراز ،حاج قاسم سلیمانی عزیز ،مارا در غم از دست دادن ابوی گرامیتان شریک بدانیدانشاالله بزودی بر سر خوان متنعم حضرت اباعبدالله الحسین از دست ارباب روزی بخورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس