کد خبر 793099
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۰
انکار اسيدپاشي روي مادر شوهر

زن جوان که متهم است با همدستی مرد میوه فروشی روی مادر شوهرش مایع اسیدی پاشیده ‌در بازجویی‌ها جرم خود را انکارکرد.

به گزارش مشرق، شامگاه سه‌شنبه ۲۴ مردادماه امسال بود که رهگذران در حال عبور از خیابانی در غرب تهران با فریادهای دلخراش ‌«آی سوختم» زن سالخورده‌ای روبه‌رو شدند که در تاریکی خیابان صورتش را گرفته بود. همچنین رهگذران همزمان با شنیدن فریادهای این زن مشاهده کردند که دو مرد موتورسوار که کلاه کاسکت به سر داشتند پس از پاشیدن مایعی به صورت زن سالخورده به سرعت از محل گریختند.

اهالی محل و رهگذران وقتی به کمک وی شتافتند متوجه شدند زن سالخورده با مایع اسیدی به شدت از ناحیه صورت آسیب دیده است. بدین ترتیب همزمان با انتقال زن مصدوم به بیمارستان، موضوع را به پلیس خبر دادند. نخستین بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل ترک‌نشین موتورسیکلت در تاریکی شب حوالی یکی از خیابان‌های شهرک راه‌آهن زن سالخورده را هدف اسیدپاشی قرار داده و همراه همدستش با موتورسیکلت فرار کرده است. 

زن سالخورده که به سختی حرف می‌زد، گفت: لحظه حادثه در حال برگشت از مطب پزشک بودم که در نزدیکی خانه‌ام در تاریکی شب مردی از پشت سطل زباله‌ای بیرون آمد و مایع داخل ظرفی را به صورتم پاشید. ثانیه‌هایی بعد صورت، دست و قسمتی از شکم و پایم به شدت سوزش گرفت، به‌طوری که فریادهای «آی سوختم» من به آسمان بلند شد. در حالی که من فریاد می‌زدم مرد اسیدپاش سوار ترک موتورسیکلتی که راننده‌اش از قبل آماده حرکت بود، نشست و فرار کرد. 

پس از این حادثه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی پایتخت به دستور قاضی مدیر روستا، بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران برای شناسایی عاملان اسیدپاشی وارد عمل شدند. 

در نخستین شاخه از تحقیقات پسر زن سالخورده از مرد جوانی که مستأجر قبلی مادرش بود به اتهام اسیدپاشی شکایت کرد. وی گفت: مادرم خانه بزرگ و چند طبقه‌ای در شهرک راه‌آهن دارد. سال قبل مردی همراه زن و فرزندش مستأجر مادرم شد. او همیشه به خاطر پارک خودرواش با مادرم درگیری داشت و چند بار هم مادرم را تهدید به اسیدپاشی و آتش زدن خانه‌اش کرده بود.  در حالی که پسر زن مصدوم مدعی دست داشتن مستأجر قبلی مادرش در حادثه اسیدپاشی بود تحقیقات مأموران نشان داد وی بی‌گناه است.

بنابراین مأموران تحقیقات خود را درباره این حادثه ادامه دادند تا اینکه به رد پای عروس زن سالخورده به نام هما در این حادثه رسیدند. بررسی‌ها فنی پلیسی حکایت از این داشت زن سالخورده مدتی است با عروسش اختلاف دارد و همچنین مشخص شد پیامک‌های تهدیدآمیزی که برای زن مصدوم ارسال شده‌است از گوشی عروس وی بوده است. بنابراین مأموران به هما مظنون شدند و وی را بازداشت کردند. در حالی که هما حادثه اسیدپاشی را انکار می‌کرد، مأموران دریافتند وی مدتی است با مرد میوه‌فروشی به نام امید ارتباط پنهانی دارد.

مأموران در بازرسی از مغازه مرد میوه فروش پنج‌گوشی تلفن همراه کشف کردند که یکی از تلفن‌ها همان گوشی بود که با آن پیامک‌ها و تلفن‌های تهدیدآمیز برای زن سالخورده فرستاده می‌شد.  امید پس از بازداشت، صبح دیروز همراه هما برای تحقیقات به دادسرای امور جنایی منتقل شدند.  هما در بازجویی‌ها سکوت کرد و مدعی شد که در حادثه اسیدپاشی مادر شوهرش دست نداشته است و عاملان اسیدپاشی را نمی‌شناسد. 

امید در بازجویی‌ها گفت: من در محل زندگی هما میوه فروشی دارم. دو سال قبل با هما که برای خرید میوه به مغازه‌ام آمده بود آشنا شدم. او همیشه از مشکلات اقتصادی خانواده‌اش می‌گفت و من هم به او سبزی می‌دادم تا سرخ کند و بفروشد. فکر می‌کردم شوهر ندارد به همین دلیل به او کمک می‌کردم. مدتی قبل هم به من گفت که دو پسر موتورسوار مزاحم او می‌شوند و من با آن دو نفر درگیر شدم.

وی ادامه داد: هما مبلغ زیادی به من بدهکار بود و به همین خاطر گوشی‌اش پیش من امانت بود تا بدهی‌اش را پرداخت کند و من خبر نداشتم که با آن گوشی به مادر شوهرش پیامک‌های تهدیدآمیز فرستاده است. وی در پایان در ادعایی گفت: من از حادثه اسیدپاشی مادر شوهر هما خبر ندارم. 

دو متهم در حالی که جرم خود را انکار می‌کردند برای تحقیقات بیشتر و روشن شدن زوایای پنهان حادثه به دستور قاضی مدیر روستا دراختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    0 0
    اخه مادرشوهر بدبخت چه گناهی کرده عروس احمق؟ البته برخی مادرشوهرها واقعا رو اعصابن خدا کنه ارامش به جامعه برگرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس