کد خبر 793079
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
بمباران تونل در غزه

اشرف قدرت سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه: دشمن صهیونیستی برای بمباران تونل مقاومت در شرق خان یونس از سلاح ممنوعه استفاده کرده است.

به گزارش مشرق، "اور هیلر" خبرنگار شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی: اسرائیل از مصر خواسته مانع از تشدید اوضاع و وقوع درگیری در نوار غزه شود.

رسانه های صهیونیستی: ستاره سرخ داود در مرزهای جنوبی جهت مقابله با هرگونه حمله احتمالی، به حالت آماده باش درآمده است.

پایگاه خبری عبری زبان والا: نتانیاهو از وزرای اسرائیلی خواسته از هرگونه مصاحبه و اظهار نظر در مورد حمله امروز به تونل مقاومت در غزه خودداری کنند.

مدیر بیمارستان شهدای الاقصی: هنوز نوع گاز سمی استفاده شده در حمله امروز به تونل غزه مشخص نشده و این اولین بار است که ارتش صهیونیستی از چنین گازی استفاده می کند.

اشرف قدرت سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین در غزه: دشمن صهیونیستی برای بمباران تونل مقاومت در شرق خان یونس از سلاح ممنوعه استفاده کرده است.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی: اسرائیل برخی شهرک های مجاور باریکه غزه را از ترس حملات انتقام جویانه فلسطینیان، منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

رونی دانیل تحلیلگر نظامی شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی: برآوردها حاکی از آن است که اتفاق خاصی در طول نوار مرزی باریکه غزه رخ نمی دهد مگر اینکه شاهد واکنش غیر دراماتیک جهاد اسلامی باشیم.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس