کد خبر 792895
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که این تیم برای ماندن در لیگ قهرمانان آسیا مشکلی نداشته باشد. او همچنین تاکید کرد که "مشکلی باشگاه را تهدید نمی‌کند."

به گزارش مشرق، پندار خمارلو در نشست خبری دیدار پرسپولیس و سایپا درباره بحث حذف پرسپولیس از آسیا گفت: ما حدود ۱۰۰ طلبکار را پشت سر گذاشته‌ایم که بزرگترین آنها مانوئل ژوزه بود. سازمان لیگ به ما گفته برخی افراد طلبکارند ولی ما معتقدیم که بدهی برخی از این افراد را صاف کرده‌ایم. یک جلسه دیگر داریم و لیست قرار است امروز نهایی شود. هر تعدادی که از لیست باقی بماند در یک نشست که در باشگاه خواهیم داشت، نسبت به تسویه حساب اقدام می‌کنیم.

او افزود: بحث ضرب العجل هم این است که آقای تاج گفته‌اند باید مساله بدهی‌ها روشن شود. یعنی از امروز هرکس به AFC برود و بگوید طلبکار است تبعاتی برای باشگاه و فدراسیون دارد و این که مثلا تا ساعت ۱۲ امروز باید اتفاقی رخ دهد صحت ندارد. باقی مدارک باشگاه مشکلی ندارد. این نشان می‌دهد که مشکلی باشگاه را تهدید نمی‌کند. نمی‌گویم هیچ مشکلی نیست ولی بسیاری از بدهی‌ها که از سال ۸۷ تا ۹۲ بوده پرداخت شده است. ما اسناد خود را هم ارائه داده‌ایم. یک اطلاعیه هم می‌دهیم که هرکس حکم گرفته و پولی نگرفته به باشگاه مراجعه کند. ما امیدواریم که مشکلی نداشته باشیم و در آسیا حاضر شویم.

وی درباره تبعاتی که به آن اشاره کرد گفت: برای ژوزه هم می‌گفتند که کسر امتیاز آمده است. حکم کمیته انضباطی مثل یک حکم دادگاه است. فکر می‌کنم برخورد سختی خواهد بود. بحث ما این نیست که ما یک فرصتی داریم. حرف این است که از این پس کسی به AFC برای شکایت نمی‌رود.

خمارلو ادامه داد: من درباره گولچ هم قبلا گفته‌ام. هر دو طرف از هم شکایت کرده‌ایم. پول او آماده بوده ولی او از شرایطش راضی نبود و پول را نگرفته تا فسخ یک طرفه بگیرد. ما بحثمان روی پرونده‌هایی است که حکم قطعی دارند.

خمارلو درباره بحث حذف نفت تهران از آسیا گفت: ما چند فرم در AFC داریم و صورت‌های مالی و اعضای مدیریتی باشگاه را ارائه می‌دهیم. صورت‌های مالی پرسپولیس برای دومین سال پیاپی مطلوب ارزیابی شد. چون صورت مالی ما تایید شده، این یک برگ برنده برای ما است. من درباره نفت نمی‌دانم و خوانده‌ام که نفت مدارک اولیه را ارائه نداده است. درست نیست من درباره نفت صحبت کنم. ولی ما مدارک اولیه خود را داده‌ایم. فرم قرعه‌کشی هم به دست ما رسیده است. ما در صدد این هستیم که با بقیه افراد هم تسویه کنیم.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس اضافه کرد: طلبکاران ما به AFC نامه نزده‌اند. این که بعدا این کار را بکنند، یک بحث دیگر است. ما تا به امروز شکایتی در AFC نداشته‌ایم. بدهی‌ها باید پرداخت شوند ولی تا وقتی شکایتی به AFC نرود، این نهاد کاری به ما ندارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    1 0
    وقتی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان هست( که تمام کشور رو رها کردند و چسبیدن به حل مشکل شما) مطمئنا براتون مشکلی پیش نمیاد..
  • حسین IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۸
    1 0
    جالبه همین آقای خمارلو چند وقت پیش گفته بودند دیگر در حساب باشگاه بعد از پرداختن پول ژوزه هیچ پولی نیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس