تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی در حال مذاکره با طلبکارانش است تا بتواند قبل از اتمام فرصت تعیین شده شرایط اخذ مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.

به گزارش مشرق، باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا باید با طلبکاران خود تسویه حساب انجام دهند تا مجوز حرفه‌ای برای آنها صادر شده و بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

باشگاه پرسپولیس،‌ استقلال، تراکتورسازی و نفت تهران در تلاش هستند تا قبل از ظهر فردا که مهلت نهایی تسویه حساب با طلبکاران است، پرونده‌های خود را ببندند و شرایطشان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا فراهم کنند.

باشگاه تراکتورسازی تا به اینجا مشکل پرونده بازیکنان خارجی خود را که حدود 8 میلیارد تومان برای باشگاه خرج به همراه داشت حل کرده است و طلب فرشید طالبی و مرتضی اسدی که در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستار حل مشکل خود شده بودند را پرداخت کرد.

برای صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها نباید رای قطعی علیه خود داشته باشند و مجبور هستند طلب‌های داخلی و خارجی خود را که حکم قطعی در مورد آن صادر شده پرداخت کنند. 30 نفر علیه باشگاه تراکتورسازی حکم قطعی دارند که مسئولان این تیم تنها تا فردا فرصت تسویه حساب دارند تا با اعلام این موضوع به کنفدراسیون آسیا مجوز حرفه‌ای آنها صادر شده و در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابند.

مسئولان تراکتورسازی طی چند روز اخیر با شاکیان خود مذاکره کرده و رضایت اکثریت آنها را جلب کردند اما تنها مشکلی که در این بین وجود دارد باشگاه به دلیل پرداخت بدهی‌های گذشته دیگر پولی برای پرداخت به این نفرات ندارد.

طی چند روز اخیر با مسئولان استانی و ... مذاکره شده تا به باشگاه پول تزریق شود و این مشکل را حل کنند. گفته می‌شود تراکتورسازی شانس زیادی برای حل این مشکل دارد اما این مسئله مستلزم رسیدن پول است. باید تا فردا منتظر ماند و دید درنهایت شرایط تراکتورسازی چه می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس