کد خبر 79248
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۵۴

از آن طرف مادر شهید «علیجان» هم از شهادت «عابدین» خبردار شده بود و از شهادت پسرش بی‌خبر بود. صحنه عجیبی بود؛ دو خواهر از داغ خواهرزاده‌ها می‌سوختند غافل از این که فرزند خودشان نیز آسمانی شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق ، آن چه خواهید خواند ، حقیقت محض است :
چند روز بود که مادر «عابدین» آرام و قرار نداشت. رادیو مرتباً اسامی شهدای عملیات محرم را اعلام می‌کرد. مادر اصلاً حال و حوصله نداشت. با خوردن کمترین غذا حالت تهوع عجیبی برایش ایجاد می‌شد. خواهرزاده‌های دوقلوی «عابدین» هم چند روزی بود که به دنیا آمده بودند و به همین خاطر بود که خواهر «عابدین»   از چند روز قبل در منزل پدر بود. مادر حوصله هیچ چیزی را نداشت. حتی گریه این دوقلوها ناراحتی مادر را بیشتر می‌کرد. خبر شهادت «عابدین» را سید رسول به بهشهر آورده بود. همه خانواده از شهادت او خبر داشتند به جز مادر. مادر به پچ‌پچ‌های خانواده مشکوک شده بود. همین طور  به رفت و آمدهای فامیل: دایی و پسرعموها و داماد خانواده. بالاخره پرسید که چه خبر شده؟
به مادر گفتند: علیجان زخمی شده. مادر گفت: راستش رو بگید. علیجان شهید شده؟ و با اشک اطرافیان مواجه شد. نتوانست سرپا بایستد؛ نشست. تعجب کرد و با خودش گفت خاله برایت بمیرد «علیجان» . تو که چند روز بیشتر نیست از طرف جهاد رفتی منطقه،  چطو ممکنه  شهید شده باشی؟ بغضش اما باز نشد.
از آن طرف مادر شهید «علیجان»  هم از شهادت «عابدین» خبردار شده بود و از شهادت پسرش بی‌خبر بود. صحنه عجیبی بود؛ دو خواهر از داغ خواهرزاده‌ها می‌سوختند غافل از این که فرزند خودشان نیز آسمانی شده است.
مادر شهید «علیجان» برای دلداری مادر شهید«عابدین»   به خانه خواهرش می‌آمد و نمی‌دانست که مادر «عابدین» از شهادت پسرش بی‌خبر است و سید رسول هم برای این که مادر خبردار نشود از ورود خاله به خانه جلوگیری می‌کرد. مادر «عابدین» خواست به خانه خواهر برود. وقتی به خانه خواهر رسید دید که زنان فامیل با دیدن او صدای مویه‌شان بلندتر شده است و برای عابدین گریه و زاری می‌کنند. آن جا بود که فهمید دو پسرخاله با هم همسفر شده اند.
روحمان با یادشان شاد


نماز بر پیکر پسرخاله های شهید ، سید عابدین حسینی و علیجان(حسینقلی) شفائی






نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    0 0
    مظهر قدرت ایران شهدا هستند . امام خامنه ای
  • سید مجتبی برادر شهید عابدین ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۱
    0 0
    آخه با معرفتا اسمتون رو روی عکس میزنید اشکالی نداره چرا منبع رو ذکر نمی کنید؟ به نظر شما کار درستیه؟ seyedabedin.blogfa.com
  • شیفته ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام.. بابا از ترویج فرهنگ شهادت ممنون.. ولی خیلی باحال اسمتونو رو عکس آوردید... حقوق کپی رایت که میگن همینه، نه؟؟؟ یا علی.. برادر سید عابدین ناراحت نشو.. شادی روح این دو شهید صلوات
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
    0 0
    سلام خسته نباشید.بهتر بود منبع اصلی خبر رو میزدید تا مردم واقعیت موضوع رو بهتر درک کنن.ترویج فرهنگ شهادت با راستگویی امکان پذیره یاعلی(ع)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس