کد خبر 792396
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
درگیری داعش و النصره در حماه

عناصر جبهه النصره با پشتیبانی واحدهای زرهپوش، پایگاه اصلی گروه داعش در منطقه «تل سرحا» واقع در حاشیه شمال شرقی استان حماه این کشور هدف قرار دادند که طی ان ده ها تن از دو طرف کشته و زخمی شده اند.

به گزارش مشرق، منابع میدانی از تشدید درگیری ها میان دو گروه تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره در شمال شرقی استان حماه سوریه خبر می دهند. بنابر این گزارش، روز گذشته عناصر جبهه النصره با پشتیبانی واحدهای زرهپوش پایگاه اصلی گروه داعش در منطقه “تل سرحا” واقع در حاشیه شمال شرقی استان حماه این کشور هدف قرار دادند که طی ان ده ها تن از دو طرف کشته و زخمی شده اند.

بخش رسانه ای جبهه النصره تصاویر جدیدی از این درگیری ها منتشر کرده که طی آن مراحل هجوم به پایگاه داعش و فرار عناصر آن به تصویر کشیده شده است. بنابر آمارهای اولیه در این درگیری ها 10 عضو جبهه النصره نیز به هلاکت رسیده اند. درگیری ها میان دو طرف از سه هفته پیش با حمله داعش به مواضع النصره و سیطره بر 15 روستا و منطقه در شمال شرقی استان حماه سوریه آغاز و همچنان ادامه دارد.

دو گروه داعش و جبهه النصره علیرغم پیروی از تفکر فرقه ضاله و منحط وهابیت بر سر مسائل مختلف با یکدیگر دارای اختلافات شدید بوده و در نتیجه هرکدام اقدام به تکفیری دیگری کرده اند.

منبع:اعلام الحربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
    2 1
    پس میشه دشمن داعش بود و تروریست هم بود . خوب ترامپ هم همین را در مورد سپاه می گوید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس