کد خبر 792384
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
الهلال

مدافع پیشین الهلال می‌گوید چند سال پیش که برای تقابل با استقلال به تهران رفته بودند، دچار مسمومیت غذایی شدند.

به گزارش مشرق، ماجد المرشدی، بازیکن پیشین الهلال می‌گوید بسیاری از تصمیمات کنفدارسیون فوتبال آسیا (AFC) به خصوص در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا علیه تیم‌های عربستانی بوده است.

او در این باره به روزنامه «الریاضیه» عربستان گفت: یادم می‌آید زمانی که بازیکن الهلال بودم، در تاریخ 9 آوریل 2013 در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال بازی داشتیم و در زمین وحشت کرده بودیم. نمی‌دانستیم باید بازی کنیم یا اینکه خودمان را از دست ترقه‌هایی که به زمین پرتاب می‌کردند، محافظت کنیم.

این مدافع عربستانی همچنین با اشاره به مسمومیت غذایی که در تهران به آن دچار شده بود، اظهار داشت: پس از بازی، میان‌وعده‌ای که به ما دادند باعث شد به سختی وارد هواپیما شوم و هوشیاری خودم را تا زمانی که به ریاض برگردیم از دست داده بودم و در نهایت هم راهی بیمارستان شدم.  

المرشدی خاطرنشان کرد: این مسائل دیگر مربوط به ورزش نمی‌شود، اما با سکوتی مشکوک از سوی AFC مواجه شدیم. در واقع کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حفظ کرامت و حفاظت از ما واکنشی منفی از خود نشان داد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    2 0
    شما خودتون که مسموم هستید هیچ فکرتان هم مسموم است
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    4 0
    اصولا سطح عادی میکروب و ویروس در عربستان به حدی هست که اینها فقط ممکن است در هند دچار مشکل بشوند. اما این خیلی عادی است که اگر از آب با مواد معدنی متفاوت استفاده بکنی دچار بیماری مسمومیت آب بشوی. از این رو تیم های ملی با خودشان آب و غذا می آورند و حداقل از آب میزبان استفاده نمی کنند. فیفا هم از این موضوعات به خوبی آگاه است.
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    3 0
    افکارت مسمومه
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    4 0
    ملخهای سمی بهشون دادن؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس