کد خبر 792182
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۱
 پرترافیک‌ترین شهرهای بزرگ دنیا

شهروندان چنین شهرهایی باید هر ساله ساعت‌های زیادی از عمر خود را در ترافیک سپری کنند اما آیا می‌دانستید که شهروندان کدام شهرها بیشتر در ترافیک گیر می‌کنند؟

به گزارش مشرق، تحقیقات جدیدی در زمینه ترافیک و آمار شلوغی شهرهای بزرگ توسط گروه تحقیقاتی Reg Transfers UKانجام شده است که خبر از اتلاف وقت بیش از ۱۰۰ ساعتی شهروندان برخی مناطق دنیا می‌دهد.

در این تحقیق، آمار مربوط به میزان ترافیک های ثبت شده یک هزار و ۶۴ شهر از ۳۸ کشور دنیا مورد بررسی قرار گرفته است. این آمار نشان می دهد که به طور میانگین هر راننده در شهرهای بزرگ دنیا حداقل ۳۲ ساعت از عمر خود را در ترافیک سپری می‌کنند.

نکته جالب توجه در این آمار حضور ۱۱ شهر از ایالات متحده در میان ۲۵ شهر اول پر ترافیک دنیاست. این کشور با آمار بالای خود بیشترین اتلاف عمر را برای شهروندان خود به همراه دارد.

در جدول زیر میزان ساعت سپری شده در ترافیک را در ۲۰ شهر پرترافیک دنیا مشاهده می کنید. در صدر این لیست لس آنجلس قرار دارد و رانندگان در این شهر ۱۰۴ ساعت از عمر خود را در هر سال در ترافیک می‌گذرانند. این بدین معنی است که هر راننده باید ۴ روز در سال را تنها در ترافیک باشد.

منبع: خودروکار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    1 0
    یک سال شمسی 365*24 = 8760 ساعت هست. در لس آنجلس طبق آمار شما یک فرد 104 ساعت در سال پشت ترافیک هست که میشه 104 تقسیم بر 8760 یعنی به اعشار تقریباً 0.0118 ساعت در مبنای 10 (اعشاری) که اگر بخوایم به ساعت حساب بکنیم با ضرب در 60 میشه 0.712 ساعت که با ضرب مجدد در 60 میشه حدود 43 دقیقه. من خودم بارها و بارها بیش از 2 ساعت در ترافیک در تهران موندم. شما خودتون حساب کنید ما در تهران چقدر عمر و پول خودمون رو در ترافیک هدر میدیم و چقدر بنزین دود می کنیم در هوا برای هیچ!
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
      1 0
      من هر روز 2.5 ساعت تو ترافیکم
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    3 0
    از تمام شهرهای بالا ترافیک تهران سنگین تز است.
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    0 2
    خداروشکر تبریز نیسن
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
    0 0
    مدیریت اقایان رئیس جمهور سابق و شهردار سابق در طول 20 سال شده تهران الان تهران رو میبایست پهنش کنن به جای اینکه همه شهرو مجوز 10 واحدی به بالا بدن. ما که کاره ای نیستیم ولی اونایی که اینارو کردن مدیر و خود اینا مسئولن به خدا باید اون دنیا جواب عمر تلف شده و 5 سال متوسط عمری که از تهرانیا بابت ترافیک کم میشه رو بدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس