کد خبر 791951
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
شورای شهر

برخی اعضای شورا معتقدند جلسات شورا تاکنون خروجی خاصی نداشته و حتی اعضا مصوبه ۱۲ سال پیش را دوباره تصویب کردند.اما معاون اجرایی شورا خبر می دهد که خودروهای جدید خریداری شده برای شورایی ها بزودی می‌رسد.

به گزارش مشرق، از ابتدای شهریور که شورای پنجم کار خود را آغاز کرده است حواشی زیادی داشته است، از جمله آنها می توان به انتخاب شهردار، انتصاب معاونین بازنشسته نجفی در شهرداری و محدودیت برای خبرنگاران شورای شهر اشاره کرد.

کمتر از یک ماه از آغاز به کار شورای پنجم نگذشته بود که شورایی ها خسته شدند و به مرخصی یک هفته ای در تابستان رفتند. 

بعد از آن سندی رو شده که شورایی ها بیش از یک میلیارد برای خرید خودرو و 21 تبلت اختصاص دادند. این در حالی است که همین افراد معتقدند که شهرداری وضعیت مالی خوبی ندارد و با بحران رو به رو هستند.

میر لوحی معاون اجرایی شورای شهر تهران با اشاره به آخرین وضعیت تحویل خودروهای جدید به اعضای شورای شهر تهران اظهار کرد: مقدمات کار به پایان رسیده است و در آینده خودروهای جدید واگذار می‌شود.

وی در خصوص حواشی به وجود آمده در خصوص واگذاری خودروهای جدید به اعضای شورا بیان کرد: این کار در راستای صرفه جویی و کاهش هزینه‌های بخش نقلیه شورا انجام گرفته است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بیشتر خودروهای که در اختیار بخش نقلیه شورای شهر تهران قرار دارد به قبل از سال 92 بر می‌گردد که القاعده در این سال‌ها مستهلک شده‌اند.

میرلوحی به فروش خودروهای مستهلک شده اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی از این خودروها به شهرداری داده شده تا از طریق مناقصه اقدام به فروش آنها کند.

وی افزود: قطعا خرید خودروهای جدید برای شورای شهر تهران صرفه جویی اقتصادی به همراه خواهد داشت به طوریکه فقط در شهریور ماه امسال مبلغ 82 میلیون تومان بابت کرایه خودرو سرویس داده شده است که با خرید خودروهای جدید از پرداخت این ارقام جلوگیری می‌شود.

معاون امور اجرایی شورای شهر تهران همچنین به آخرین وضعیت نیروهای شورا گفت: در حال حاضر شورا 500 کارمند دارد که این تعداد نیرو برای 21 عضو شورای شهر تهران جای تعجب و سوال دارد و باید تدبیری برای این نیروها کرد.

میرلوحی بیان کرد: بر همین اساس برنامه‌ای برای معرفی نیروها به شهرداری داریم و در خصوص نحوه به کارگیری نیروها شهرداری تصمیم گیری خواهد کرد.

به نظر می رسد شورا پنجمی ها تنها راه کاهش هزینه ها را تعدیل نیرو می دادند و خرید خودرو جدید اسراف نیست در حالی که از عمر خودروهای قبلی فقط ۴ سال می گذرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس