کد خبر 791932
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
طرح ساخت پلاسکو

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ساختن ساختمان پلاسکو کار یک روز و دو روز نیست، فراخوانی در مورد ساختمان پلاسکو مطرح شده است و طرح هایی دریافت شده است که این طرح ها قضاوت می شود و بهترین طرح انتخاب می شود.

به گزارش مشرق، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در مورد آخرین وضعیت ساختمان پلاسکو گفت: ساختن ساختمان پلاسکو کار یک روز و دو روز نیست، فراخوانی در مورد ساختمان پلاسکو مطرح شده است و طرح هایی دریافت شده است که این طرح ها قضاوت می شود و بهترین طرح انتخاب می شود.

وی اضهار داشت: موضوع پلاسکو یک موضوع ملی است.طرحی که انتخاب شود باید مسیر اخذ پروانه و جواز و ساخت را طی کند، سازه ای که میخواهد جایگزین پلاسکو شود باید در شان یک طرح ملی باشد.

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حق و حقوق کسبه پلاسکو باید تأمین شود ولی الزامی هم وجود ندارد که حتما همه ۶۰۰ نفر در همین نقطه ساکن شوند و این موضوع باید در توافقی بین کسبه و مالک بررسی شود.

علی عطا با بیان اینکه موضوع قسمت سالم مانده به این سادگی نیست گفت :در ضلع شمالی پلاسکو  ستون ها ذوب شده و تقاطع تیر و ستون ها قطع شده است و کسبه به راحتی نمی توانند دوباره در آنجا ساکن شوند چون اگر موضوعی پیش آید چه کسی میخواهد پاسخگو باشد؟ بنای شمالی مشکل جدی دارد و اساسا ممکن است هزینه مقاوم سازی آنجا بیشتر از ساخت یک بنای دیگر باشد.

منبع: روابط عمومی بنیاد مستضعفان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس