کد خبر 791871
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
پرویز مشرف

رئیس‌جمهور سابق پاکستان با اشاره به مشکلات سیاسی موجود در این کشور ضمن اعلام ایجاد یک ائتلاف جدید از گام‌های سه‌گانه خود برای رسیدن به وضع مطلوب خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از دیلی پاکستان، ژنرال پرویز مشرف رئیس‌جمهور سابق پاکستان ضمن اعلام اینکه "در کراچی شاهد به وجود آمدن شکاف بزرگی هستیم" تصریح کرد: برای حل این معضل ما در کراچی ائتلاف تشکیل خواهیم داد.

ژنرال مشرف گفت: اوضاع سیاسی کنونی پاکستان نابسامان است و همین باعث شده که فقط سه راه‌حل پیشِ‌رو داشته باشیم؛ اول انتخابات زودهنگام، دوم تشکیل یک حکومت ملی (پیش از انتخابات) و ثالثاً حکومت نظامی.

وی افزود: البته راهکار سوم در حال حاضر انجام‌شدنی نیست، چرا که در گذشته انجام شده و نتیجه خوبی در پی نداشته است.

مشرف اظهار داشت: البته راهکار اول نیز با توجه به کمبود امکانات در مقطع کنونی نمی‌تواند به اجرا برسد و به‌ناچار باید به‌فکر تشکیل یک حکومت ملی بود.

رئیس جمهور سابق پاکستان بیان کرد: این حکومت ملی از نمایندگان احزاب و اقشار مختلف جامعه تشکیل می‌شود و می‌تواند مشکلات موجود را حل نماید.

وی سپس به خطر سیاست‌هایی که چند نسل ادامه پیدا می‌کنند اشاره کرده گفت: نباید یک خاندان به‌فکر ریاست نسل به نسل باشند زیرا حکومت میراث آنها نیست.

در حالی که کمتر از ۵ ماه به انتخابات سرنوشت‌ساز پاکستان باقی مانده است اظهار نظر احزاب سیاسی در این کشور به اوج خود رسیده و هر شخصی مدعیست راهکار خود بهترین شیوه نجات جامعه پاکستان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس