کد خبر 791771
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
قربان بردیف

سردار آزمون در بازگشت به تیم روبین کازان نتوانسته است برای این تیم گلزنی کند.

به گزارش مشرق، به نقل از بیزنس آنلاین، وقتی اعلام شد که قربان بردیف قرار است از روستوف به روبین کازان برود، مشخص شد چند بازیکن روستوف راهی این تیم یعنی کازان می‌شوند. سسلان ژانائف، فدریکو کودریشوف، ولادمیر گرانات، سزار ناواس و سردار آزمون بازیکنانی بودند که راه مربی قبل خود را در پیش گرفتند.
در این بین انتقال آزمون به کازان یکی از جنجالی‌ترین موردها بود چون همه می‌دانستند او چطور روبین کازان را ترک کرد و به روستوف رفت.

کازانی‌ها این اتفاق را دوست نداشتند که سردار به این تیم برگشته است. این در حالی است که بشیکتاش و اسپارتاک سردار را می‌خواستند و لاتزیو نیز حاضر بود که ۱۸ میلیون یورو برای این بازیکن پرداخت کند. شاید سردار آزمون می‌خواست یک سال قبل از جام جهانی ریسک کند و به تیمی دیگر برود و فرصت کار با بردیف را از دست بدهد ولی او تا پایان اکتبر نتوانسته است گل بزند.
* مشکل اصلی
به نظر می‌رسد مشکل اصلی آزمون این است که نمی‌تواند ضربه آخر را بزند. سردار تا الان در ۱۴ هفته رقابت‌ها ۱۷ شوت به سمت دروازه داشته که ۷ تای آن در چارچوب بوده است. این آمار برای یک مهاجم خیلی ضعیف است. فقط دو بازیکن تیم روبین آمار بدتری نسبت به آزمون دارند که البته این دو مهاجم نیستند و به همین خاطر آمار آزمون بد جلوه می کند.
در زمینه موقعیت‌های گل سردار آزمون تا الان ۵ موقعیت گل مهم را در لیگ روسیه از دست داده که در صدر قرار دارد و فقط او بوده که از این تعداد موقعیت نتوانسته گلزنی کند.


با این حال هر وقت او به میدان می‌رود و به عنوان بازیکن تعویضی به کار گرفته می‌شود می‌تواند تاثیر بالایی داشته باشد. در بازی با آرسنال که به میدان آمد توانست یک پنالتی بگیرد و در بازی با اورال نیز پاس گل داد و توانست تاثیر بالایی در بازی داشته باشد.
به نظر می‌رسد همانطور که بردیف می‌گوید دیر یا زود سردار به گل می‌رسد، باید بدانیم مشکل او روحی روانی است. سردار در تیم ملی ایران برابر سوریه دو گل و برابر روسیه تنها گل ایران را به ثمر رساند ولی در تیم باشگاهی خود نمی تواند گلزنی کند.
این ششمین فصل حضور سردار آزمون در روسیه است. غیر از فصل اول که زیاد به بازی گرفته نشد در بقیه فصل‌ها برای تیمش گلزنی کرد. ۷۲ درصد گلهای آزمون در لیگ روسیه نیز در فصل بهار به ثمر رسیده است. البته نکته مثبت اینکه آمار دریبل‌های موفقیت آمیز او از ۴۶ درصد از فصل قبل به ۵۲ درصد رسیده است.
خود این بازیکن انتقادها را قبول کرده ولی در عین حال گفته مربی باید از بازیکن رضایت داشته باشد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس