کد خبر 791710
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
مرد ۲ زنه

مرد خشمگین که سه‌سال قبل در جریان کتک زدن دو همسرش، یکی از آنها را به قتل رسانده‌بود به زودی در دادگاه کیفری یک‌استان تهران محاکمه می‌شود.

به گزارش مشرق، چهارم شهریورماه سال ۹۳، مأموران پلیس کهریزک از مرگ مشکوک زن ۲۹ ساله‌ای به نام راضیه در یکی از بیمارستان‌های شهر باخبر شده و راهی محل شدند. خیلی زود معلوم شد که راضیه بر اثر خونریزی مغزی فوت شده و آثار کبودی روی بدنش معلوم است.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی، برادرزن او که در محل حاضر بود، گفت: «خواهرم، زن اول هادی بود.

مدتی پیش هادی، زن دوم گرفت و خواهرم این موضوع را می‌دانست و قبول کرده بود با این شرایط زندگی کند. سه‌روز قبل، راضیه به خانه پدرم آمد و بعد از سه روز به خانه‌اش بازگشت. فردای آن روز زن دوم هادی تماس گرفت و گفت راضیه حالش خوب نیست.

بلافاصله خودم را به خانه آنها رساندم و فهمیدم او در درگیری با هادی کتک خورده و بیهوش روی زمین افتاده است. همان موقع با اورژانس تماس گرفتم و خواهرم را به بیمارستان رساندم، اما به دلیل خونریزی شدید جان سپرد.»

بعد از ثبت حرف‌های برادر راضیه، مأموران پلیس از مینا، همسر دوم هادی هم تحقیق کردند. او در شرح ماجرا گفت: «من و راضیه با هم مشکلی نداشتیم و رابطه خوبی داشتیم. روز حادثه در خانه بودم که راضیه از خانه پدرش برگشت.

هادی تا او را دید ناراحت شد و گفت باید با او تماس می‌گرفت تا خودش دنبالش برود. همین بهانه‌ای شد تا آنها با هم درگیر شوند و هادی در جریان درگیری او را به شدت کتک زد و راضیه بیهوش روی زمین افتاد.

من در آن درگیری قصد پادرمیانی داشتم، اما هادی مرا هم کتک زد. به همین دلیل همان موقع به خانه خودم برگشتم، اما چون از شوهرم بی‌خبر بودم فردای آن روز به خانه آنها رفتم و متوجه شدم راضیه همچنان بیهوش است و از هادی خبری نیست. آن جا بود که با برادر راضیه تماس گرفتم.»

با اظهارات زن جوان، هادی که مردی ۳۵ ساله بود دستگیر شد و به درگیری و کتک زدن هر دو همسرش اعتراف کرد، اما مدعی شد در مرگ راضیه نقشی نداشته است.

به این ترتیب آن مرد بنا به گزارش پزشکی قانونی که علت مرگ زن جوان را خونریزی مغزی و فشار بر عناصر حیاتی گردن اعلام کرده بود، کیفرخواست صادر و پرونده بعد از درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و بزودی متهم محاکمه خواهد شد.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هانی IR ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    2 19
    خاک توی سر زنی که اینقدر بدبخته
  • زیبا احمدپور از تبریز US ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    10 1
    خیانت و دل شکسن خیلی بده. دختری می شناسم به نامزدش 5 سال خیانت کرد زندگیش با شوهر دومش به 8 ماه نکشید طلاق گرفت. هر بدی کنی به خودت کردی
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    6 2
    به حرف زنا اعتمادی نیست؛خانه آنها بودم ,بعد خانه خودم رفتم ؛؟؟؟؟زنه هنوز نیومده خانه آنها بودم!!! کلا چرا همدیگه اینقدر رو اذیت میکنید؛درگیرشدن یعنی چی!ببین راحت دستش از این دنیا کوتاه شد,اینم که معلوم نیست چی بشه!!
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۶
    1 0
    این چه دنیایی هووها با هم خوبن اونوقت شوهر نق میزنه. لعنت به ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس