استقلال و پرسپولیس

در فاصله کمتر از دو ساعت تا به صدا درآمدن سوت بازی استقلال و پرسپولیس, ظرفیت ورزشگاه آزادی تکمیل شد.

به گزارش مشرق، در حالی که بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس ساعت 16 و 40 آغاز می شود ظرفیت وزشگاه آزادی تکیمل شد. با توجه به اینکه دو تا سه جایگاه پرسپولیسی ها امروز قابل استفاده نیست و در حال مرمت است به همین دلیل استادیوم نزدیک به 80 هزار نفر را در خود جای می دهد. با این وجود با توجه به حضور رایگان تماشاگران در طبقه دوم و در حالی که خیلی از هواداران دو تیم ایستاده بازی را تماشا می کنند بیش از 80 هزار نفر در ورزشگاه ‌آزادی حضور دارند. این اتفاق در حالی رخ داده که خیلی از تماشاگران مجوز ورود به داخل استادیوم را پیدا نکرده و پارکینگ ها از ساعت 12 امروز پر شده است. از رف دیگ پلیس به تماشاگران مجوز داده تا اتومبیل های خود را در کنار اتوبان پارک کنند.

*مهدی تاج رئیس فدراسیون ساعت 14:45 وارد ورزشگاه شد.

*تماشاگران استقلال با در دست داشتن کاغذهای براقی به رنگ آبی فضای جالبی را در ورزشگاه ایجاد کردند.

*تعدای از مسئولان برگزاری بازی با در دست داشتن پرچم به نام مبارک ابوالفضل(ع) در کنار زمین ایستاده و صحنه جالبی در ورزشگاه رقم خورده است.

* درهای طبقه دوم جایگاه پرسپولیسی‌ها در حال بسته شدن است و ماموران نیروی انتظامی اجازه ورود به هواداران را در طبقه دوم نمی‌دهند. 

* از نکات جالب حواشی دربی 85 با توجه به فروش بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی ماموران نیروی انتظامی و همچنین حراست بلیت‌ها را چک نکردند و بعضی از هواداران بدون بلیت وارد سکوها شدند.

* بعضی از هواداران از بی‌نظمی صورت گرفته در تهیه بلیت بسیار ناراحت هستند و اظهار داشتند امسال یکی از بی‌نظم‌ترین دربی‌هایی بود که تا به حال دیدیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس