کد خبر 790386
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
شهید و شهادت - لاله - تشییع

محمدعلی یوسفی پدر شهیدان احمد و رحمان یوسفی دعوت حق را لبیک گفت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم تشییع پیکر این پدر شهید، امروز ساعت 15 (دوم آبان‌ماه) به سمت گلزار شهدای حضرت فاطمه (س) زنجان خواهد بود. مراسم شام غریبان نیز در مسجد ثارالله واقع در شهرک شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور خانواده‌های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود.

 احمد یوسفی در سال 1335 متولد و در  ششم مهرماه سال 1365 در ارتفاعات بانه و رحمان یوسفی در سال 1345 متولد و در  21 تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان به شهادت رسید.

 بخشی از وصیت‌نامه شهید رحمان یوسفی:

 شکر و سپاس خداوندی که من را در شناختن راه حق یاری داد برادران عزیز رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل با ایثار و مقاومت راه امام حسین (ع) را ادامه می‌دهند و به ندای هل من ناصر ینصرنی او چه خوب لبیک می‌گویند چه عاشقانه از جان و مال خود می‌گذرند و اینانند یاران حسین زمان و اگر حسین (ع) اینچنین یارانی داشت آیا اینچنین مظلومانه شهید می‌شد؟

بخشی از وصیت‌نامه شهید احمد یوسفی:

ای امت حزب‌الله امروز روز مبارزه و امتحان است و من بر اساس این بینش کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا همواره از کودکی دست در دست پدرم در تکایا و مساجد و حسینیه‌ها بوده‌ام و آرزو داشتم در راه هدفی که سرورمان امام حسین (ع) رفت به شهادت برسم و من نیز در این راه حرکت کنم و این آرزو امروز محقق شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس