کد خبر 790200
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
جبار کوچکی‌نژاد

رئیس هئیت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها با اشاره به تحقیق و تفحص از این سازمان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تخلفات عدیده‌ای در این سازمان رخ داده است.

به گزارش مشرق، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت با اشاره به تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تخلفات عدیده‌ای در این سازمان رخ داده است.

وی تأکید کرد: به‌عنوان مثال پیرامون منابع سازمان هدفمندی مقرر بوده ۲ هزار میلیارد تومان از منابع موجود در موضوع اشتغال هزینه شود و یا اینکه ۷ الی ۸ هزار میلیارد تومان به بخش بهداشت تخصیص داده شود؛ در صورتی‌که ما شاهدیم این منابع در جای دیگری خرج شده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: همچنین پیرامون منابع سازمان هدفمندی باید ۱۰ درصد یارانه به تولید و آن هم به بخش خصوصی اختصاص داده می‌شد که حتی این منابع بلاعوض بود اما با این‌حال ما جایی را سراغ نداریم که این منابع بلاعوض پرداخت شده باشد.

رئیس «هئیت تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها» در مجلس اظهار داشت: پیش‌بینی ما این است که مسئولین سازمان هدفمندی یارانه‌ها بین ۸۰ تا ۸۵ هزار میلیارد تومان از جیب مردم به‌طور سالانه پول برداشت می‌کنند و بازپرداخت این مبلغ کمتر از ۴۰ هزار میلیارد تومان است و با این‌حال ما مشاهده می‌کنیم که دولت شب پرداخت یارانه‌ها را، شب غم‌انگیزی می‌نامد. لذا با این‌حال باید خطاب به دولتمردان گفت که شما شبی که دارید به مردم یارانه می‌دهید باید شرمنده باشید که چرا یارانه مردم را کم می‌دهید.

کوچکی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم تحقیق و تفحص از سازمان هدفمندی یارانه‌ها یکی از سنگین‌ترین تحقیق و تفحصات اخیر مجلس خواهد بود که امیدواریم بتوانیم ظرف مدت شش ماه نتایج این تحقیق و تفحص را به صحن علنی مجلس ارائه کنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس