کد خبر 789863
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
مجید انصاری.jpg

سخنگوی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه ما هیچ‌گاه به آمریکا اعتماد نداشتیم و در دفاع از منافع ملی خودمان کوتاه نمی آییم، گفت:با همه دنیا به میزانی که کشورها به حقوق ما احترام بگذارند تعامل می‌کنیم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مجید انصاری سخنگوی مجمع روحانیون مبارز در حاشیه همایش گرامیداشت شهید آیت‌الله مصطفی خمینی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در اجرای برجام گفت: بدعهدی جزو سیرت و ذات آمریکاست که به تعبیر حضرت امام شیطان بزرگ نام گرفته است.



وی افزود: ما هیچ‌گاه به آمریکا اعتماد نداشتیم و در دفاع از منافع ملی خودمان کوتاه نمی آییم. البته با درایت نظام جمهوری اسلامی و با اقدام درست دیپلمات‌هایمان در دولت یازدهم در قضیه برجام خوشبختانه توانستیم تابلوی واقعیت آمریکا را به نمایش بگذاریم.



وی افزود: اگر ماجرای برجام و مذاکرات هسته‌ای نبود چهره‌ای که از ایران به عنوان یک نظام صلح بنیان ایجاد شده شکل نمی‌گرفت و ما در این 18ماه مذاکره منطقی چهره واقعی آمریکا را نشان دادیم.



سخنگوی مجمع روحانیون مبارز با بیان اینکه ما با اروپا منافع مشترک داریم گفت: خوشبختانه تاکنون اروپایی‌ها از برجام دفاع کرده‌اند و ما انزوای عملی آمریکا را مشاهده می‌کنیم. هم شرکت‌های اروپایی و هم مقامات اروپایی آمده‌اند و منطق ما منطق صلح و مذاکره است.



انصاری ادامه داد: تلاش می‌کنیم که همکاری جهانی را جلب و جذب کرده و تعامل داشته باشم. البته ما همه امید و اتکای اصلی‌مان به ملت و توانایی‌های داخلی خودمان است؛ ولی حتما نمی‌توانیم جزیره‌ای جدا از دنیا باشیم و می‌خواهیم با همه دنیا به میزانی که کشورها به حقوق حقه‌مان احترام بگذارند تعامل می‌کنیم و احترام خواهیم گذاشت.



سخنگوی مجمع روحانیون مبارز در پایان تاکید کرد: در این جهان با هم زندگی می کنیم و لازمه باهم زندگی کردن احترام متقابل به همه است و اگر کشوری زیاده روی کند در برابرش می ایستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    2 0
    "ما هیچ‌گاه به آمریکا اعتماد نداشتیم و در دفاع از منافع ملی خودمان کوتاه نمی آییم. البته با درایت نظام جمهوری اسلامی و با اقدام درست دیپلمات‌هایمان در دولت یازدهم در قضیه برجام خوشبختانه توانستیم تابلوی واقعیت آمریکا را به نمایش بگذاریم." تو راکتور بتون ريختيم چون هيچ اعتمادی نداشتيم به آمريکا؟ نقد داديم و نسيه گرفتيم چون هيچ اعتمادی نداشتيم به آمريکا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس