کد خبر 789744
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
شریعتمداری

وزیر صنعت گفت: در حال فشار آوردن به وزارت جهاد کشاورزی هستیم که مرغ مازاد مرغ داران را به‌موقع خریداری کند اما به دلیل بی کفایی این مهم روی نداده است.

به گزارش مشرق، محمد شریعتمداری روز گذشته در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در واکنش به گلایه‌های 2  مرغدار حاضر در این نشست، درباره قیمت پایین این محصول در بازار مصرف، با ابراز اظهارات تندی به وزارت جهاد کشاورزی، این دستگاه دولتی را به بی کفایتی متهم و اظهار کرد: در حال فشار آوردن به وزارت جهاد کشاورزی هستیم که مرغ مازاد مرغ داران را به‌موقع خریداری کند اما به دلیل بی کفایی این مهم روی نداده است. 

بنابراین گزارش، شرکت پشتیبانی امور دام مسئولیت خرید مرغ مازاد مرغداران، در زمان کاهش قیمت این محصول در بازار را بر عهده دارد. این مسئولیت و حتی این شرکت قبل از اجرای قانون انتزاع یا تمرکز وظایف بخش کشاورزی در اختیار وزارت صنعت و بازرگانی سابق بود.

با توجه به رویکردی که شریعتمداری در موضوع بازرگانی داخلی دارد باید در ماه‌های آینده تقابل‌های آشکار و پنهانی میان دو وزیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت در مورد امور مربوط به "بازرگانی داخلی" را شاهد باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    2 1
    این شریعتنداری ازاون لیبرالهای تندروهست که معتقد به اقتصاد ازاده وتنگ کردن زندگی برفقراونیازمندان
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۳
      0 0
      اقتصاد ازاد یعنی تنگ کردن زندگی بر فقرا؟ خدا لعنت کنه اون کسی که اینو به شما یاد داده و اون میئولینی که اینطوری عمل کردن تا یه چنین سوء برداشتی بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس