کد خبر 789713
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
حجت الاسلام حسنی

نماینده ولی‌فقیه در ارتش خواستار توسعه رزمایش‌های مشترک سپاه و ارتش برای ابراز وحدت و هماهنگی این دو نیرو شد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی صبح امروز در همایش وحدت سپاه و ارتش «ارتشی و سپاهی، یک لشگر الهی» با بیان اینکه این شعار از ابتکارات آسمانی شهید صیاد شیرازی بوده است، به تبیین موضوع چرایی و ضرورت وحدت میان سپاه و ارتش پرداخت و اظهار داشت: وحدت، حکم خداوند است و توصیه همیشگی امام راحل و مقام معظم رهبری نیز وحدت و همبستگی میان سپاه و ارتش بوده است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری اخیراً در حکمی که برای انتصاب امیر موسوی به عنوان فرماندهی کل ارتش دادند، بر ضرورت تلاش برای افزایش صمیمیت و وحدت میان سپاه و ارتش و آحاد نیروهای مسلح تأکید کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تأکید بر اینکه مسئله وحدت باید به طور علنی ابراز و نشان داده شود، تا دشمن بداند که ما ید واحد هستیم، تصریح کرد: مشت آهنین سپاه و ارتش به دهان هر متجاوزی بخورد، جان سالم درنخواهد برد.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به دستاوردها و آثار وحدت سپاه و ارتش و نشست و برخاست‌های مشترک این دو نیرو گفت: افزایش کارایی هر دو نیرو، تبدیل ضعف‌ها به قوت، افزایش اقتدار و عزت ملی، بالا رفتن امید مردم و ناامید شدن دشمن و جلب نصرت الهی، از جمله آثار وحدت و یکدلی سپاه و ارتش است.

وی با بیان اینکه سپاه و ارتش در کنار هم به مثابه دیوار سُربی در مقابل دشمن هستند، بر ضرورت تشکیل وحدت میان دو نیرو در سه سطح عالی، میانی و اجرایی و نیز برگزاری صبحگاه‌های مشترک تأکید کرد.

نماینده ولی‌فقیه در ارتش همچنین خواستار توسعه رزمایش‌های مشترک سپاه و ارتش برای ابراز وحدت و هماهنگی این دو نیرو شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس