کمیته ملی المپیک

در شرایطی که ورزش کشور خود را مهیای انتخابات کمیته ملی المپیک می کند، رفتار عجیب رئیس این نهاد شائبه تلاش برای مهندسی اتفاقات را دامن زده است.

سرویس ورزش مشرق - دی ماه سال جاری شاهد برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک خواهیم بود؛ اتفاقی که اهمیت ویژه ای برای اهالی ورزش کشور دارد.

در این بین، عملکرد انتقادبرانگیز مدیران کمیته در چهار سال گذشته و عدم برآورده کردن انتظارها موجب شده تا تغییرات قطعی و حتی ضروری به نظر برسد.

در چنین شرایطی، در روزهای آینده شاهد برگزاری انتخابات کمیسیون ورزشکاران خواهیم بود. موضوعی که برای نخستین بار صورت می گیرد اما رفتار عجیب و شاید توهین آمیز کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک به فعالیت یک لیست که اقبال قابل توجهی میان ورزشکاران داشته، رفتاری خارج از عرف و شأن این جایگاه است.

وی که بر مبنای یک مهندسی و ساماندهی رای به این عنوان رسید، این بار فعالیت و هم اندیشی شماری از قهرمانان و مدال آوران ورزشی را متهم کرده و عملاً به دنبال مهندسی انتخابات این کمیسیون است. اینکه چه چیز موجب برآشفتگی وی شده، مشخصاً ریشه در فعالیت مستقلانه و تاثیرناپذیر ورزشکارانی دارد که قصد دارند در جایگاه تصمیم ساز، موجب ارتقای این نهاد تضعیف شده شوند اما تاسف آور، رفتار عصبی و به دور از شأن این شخصیت حقوقی است.

انتخابات کمیسیون ورزشکاران نشان می دهد در فاصله ای اندک تا انتخابات کمیته المپیک، بایستی انتظار چنین رفتارهای دور از شأن و پرنسیب را داشت که برای حفظ کرسی ها، قهرمانان یک کشور را مورد توهین قرار داده و قصد برهم زدن امنیت روانی را داشته باشند.

در این باره بیشتر خواهیم نوشت...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس