کد خبر 789306
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
بونوچی

با وجود اعلام آمادگی مدافع میانی یوونتوس برای ملحق شدن به سرمربی سابقش، آبی‌پوشان لندن ترجیح دادند به سراغ گزینه دیگری برای تقویت خط دفاعی‌شان بروند.

به گزارش مشرق، لئوناردو بونوچی تابستان امسال با انتقالی غیرمنتظره یوونتوس را به مقصد رقیبی مستقیم مانند میلان ترک کرد . اکنون اما اخباری منتشر شده مبنی بر اینکه که او پیش از رفتن به میلان فرصت بازی در چلسی را داشته است.

سایت بیانکونرو با انتشار این خبر مدعی شده که آنتونیو کونته در تابستان گذشته پس از یک ملاقات غیررسمی با بونوچی توانسته او را برای سفر به لندن و ملحق شدن به شاگردان او در این تیم متقاعد کند. ظاهراً طرفین در یک ضیافت شام در شهر تورین درباره انتقال مدافع میانی میلان به لندن صحبت کرده و به توافق هم رسیده‌ بودند.

به این ترتیب همه چیز به ارائه یک پیشنهاد قانع کننده از سوی مدیران باشگاه چلسی به مدیران یوونتوس بستگی داشت که این اتفاق رخ نداد و آبی‌های لندن ترجیح دادند به جای بونوچی به سراغ آنتونیو رودیگر، مدافع میانی آلمانی رم بروند و بونوچی هم به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت داد.

اظهارات هفته پیش بونوچی هم به نوعی این خبر را تأیید می‌کند. این مدافع ایتالیایی به سایت تنسنت گفت:« من مربیان بزرگ زیادی داشته‌ام که هر یک از آنها چیزهای به من آموخته‌اند اما بهترین آنها و کسی که بیشتر چیز را به من آموخت، کونته است.»

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس