مدافعان حرم - مدافع حرم

علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در نشست خبری رزمواره مدافعان حرم تجلیل از مدافعان حرم را تجلیل از حیثیت و اعتقادات تشیع خواند.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، علی اصغر جعفری مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و رییس نخستین رزمواره مدافعان حرم در نشست خبری تشریح برنامه های این رزمواره که صبح امروز در سازمان صدا و سیما برگزار شد, مدافعان حرم را بخشی از ظرفیت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: اتفاقات رقم خورده در این زمینه حاصل خشم فروخفته استکبار در مواجهه با جمهوری اسلامی است که با شکست مواجه شده است.

وی افزود: تجلیل از مدافعان حرم تجلیل از حیثیت, باورها و اعتقادات شیعی و بلوغ ملت ایران است و ما وظیفه داریم از کسانی که جان خود را در این راه تقدیم کردند و عزت آفریدند و شکست حتمی را به پیروزی حتمی تبدیل کردند تجلیل کرده و ضمن تقویت این فرهنگ, نسل جوان را با این فرهنگ آشنا کرده و به شبهات این زمینه پاسخ دهیم.

جعفری با اشاره به اینکه ایده این رزمواره از سوی شبکه رادیویی ایران مطرح شد, گفت: با هم اندیشی و هماهنگی میان بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سازمان صدا و سیما قرار بر این شد که این رزمواره تقویت شود و در همه حوزه ها این رزمواره انجام شود.

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس این رزمواره را دارای دو بخش تخصصی و مردمی عنوان کرد و افزود: بخش تخصصی مخصوص رسانه تا بوده و بخش مردمی برای عموم مردم است که این جشنواره با مشارکت بسیج صدا و سیما, وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سازمان صدا و سیما برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس