کد خبر 261751
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۸

اجتماع بزرگ مدافعان حرم زینب(س) عصر امروز در گلزار شهدای رشت برگزار شد.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم،  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان عصر امروز در اجتماع مدافعان حرم زینب(س) در گلزار شهدای رشت، اظهار کرد: اماکن مذهبی و حرم مطهر اهل بیت(ع)،  پایگاه‌های نشر اسلام هستند.

رضا ثقتی با بیان اینکه مسلمانان هرگز اجازه کوچکترین دهن‌کنجی به بارگاه حضرت زینب(س) را به هیچ شخص یا گروهی نمی‌دهند، افزود: دشمنان اسلام می‌خواهند تا این پایگاه‌ها دینی را از بین ببرند  و این آرزو را با خود به گور می‌برند.

وی با بیان اینکه اجتماع بزرگ مدافعان حرم زینب(س) در رشت نشان از ولایت‌مداری مردم گیلان است، خاطرنشان کرد: این همایش با هدف پاسداری از حریم مقدس بارگاه منور حضرت زینب کبری(س) برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با تجلیل از خانواده‌های دو شهید گیلانی مدافعین حرم حضرت زینب(س)، گفت: تمامی جوانان و ملت ایران اسلامی فدای حسین(ع) و اهل بیت(ع) هستند.

ثقتی با اشاره به حوادث سوریه، خاطرنشان کرد: شهادت روزانه برادران دینی و مذهبی سوری که از قائله صهیونیستی وهابی در راستای دفاع از حرم فرزندان پیامبر مکرم اسلام (ص) و حضرت زینب کبری (س) محافظت می‌کنند، ستودنی است.

 وی هتک حرمت اماکن مذهبی را تلاشی برای سرپوش گذاشتن بر اهداف واقعی جنگ علیه دولت سوریه دانست و اظهار کرد: تأمین امنیت رژیم صهیونیستی هدف تروریسم در جنگ با ملت و دولت سوریه است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت گفت: منافع بین المللی و منطقه‌ای رژیم صهیونیستی در ایجاد فتنه در کشورهای اسلامی است.

به گزارش تسنیم، شرکت کنندگان در این مراسم ضمن سر دادن شعارهایی در راستای حمایت از ملت مظلوم سوریه، آمادگی خود برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به فرمان ولی‌امرمسلمین را اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 0
    یا زینب ادرکنا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس