کد خبر 789284
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
سلطانی فر

وزیر ورزش و جوانان، گفت: در صورتی که اصلاحات اساسنامه کمیته انجام شود انتخابات با اساسنامه جدید انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه شورای عالی ورزش همگانی در جمع خبرنگاران در خصوص آمار افرادی که ورزش همگانی را دنبال می‌کنند، اظهار داشت: ما نمی‌توانیم همه فضاهای خصوصی را پایش کنیم به عنوان مثال نمی‌توانیم ببینیم در خانه‌ها چه تعداد ورزش می‌کنند اما 21 درصد آماری که اعلام شد درصدی است که می‌توانیم پایش کنیم.

وی درباره بودجه ورزش همگانی و افزایش آن در سال آینده، گفت: امسال تا جایی که کار کنند بودجه را افزایش می‌دهیم و با توجه به افزایش بودجه، بودجه همگانی هم افزایش می‌یابد.

وزیر ورزش وجوانان در ادامه در خصوص محرومیت طارمی و همین‌طور باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: نمی‌دانم این موضوع را از فدراسیون بپرسید. همه سؤالات شما از استقلال و پرسپولیس است.

سلطانی‌فر در پاسخ به این سؤال که شما خودتان به موضوع بسکتبال بانوان ورود کردید، نظرتان درباره پرسپولیس چیست، عنوان کرد: فدراسیون باید کارها را انجام دهد اما اگر لازم شد ما هم انجام می‌دهیم. 

وی در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه شنیده شده علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری از سمت خود استعفا کرده، گفت: من این موضوع را نشنیده‌ام و الان از شما می‌شنوم.

وزیر ورزش وجوانان در ادامه درباره اینکه شما تأکید کردید فدراسیون‌ها نباید با سرپرست اداره شوند اما تعدادی از فدراسیون‌ها سرپرست دارند، یادآور شد: بعضی از فدراسیون‌ها مثل بوکس زمانی که ناطق نوری استعفا کرد، نمی‌دانستیم و نمی‌توانستیم سرپرست بگذاریم بنابراین چنین مواردی اتفاق می‌افتد. بقیه فدراسیون‌ها که با سرپرست اداره می‌شوند را پیگیر هستیم تا کارهایشان انجام شود.

سلطانی‌فر در پایان در پاسخ به این سؤال که کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در مصاحبه‌ای اعلام کرده شما پیگیر هستید تا اساسنامه کمیته تا انتخابات برسد یادآور شد: اگر اصلاحات انجام شد و رسیدیم در این صورت انتخابات با اساسنامه جدید انجام می‌شود اگر نه با اساسنامه قدیم انتخابات را برگزار می‌کنیم.

وی در پایان تأکید کرد: انتخابات کمیته ملی المپیک در زمان مقرر انجام می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    4 0
    روز قیامت جلو همه مسئولانی که میلیارد میلیارد پول به فوتبالیستا میدن رو خواهم گرفت.؟؟ قیامت نزدیک است آقای وزیر
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    0 0
    وزیر بی لیاقت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس