رضیان

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: قدرت موشکی ایران پشتوانه دفاع و برخورد با خیره‌سری دشمنان ماست.

به گزارش مشرق، عبدالله رضیان نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 30 مهر) در نطق میان دستور در صحن علنی پارلمان، با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، گفت: دشمن ملت ایران با گستاخی و حقارت تمام دست به توهین به مردم ایران زده و در کلامی حقیرانه ملت بزرگ ایران را تروریست خطاب کرده است.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا در اظهارات خود به سپاه پاسداران فرزندان مدافع قداست مردم توهین کرده و خلیج همیشه فارس را خلاف عرف بین‌المللی با نام جعلی دیگری خواند تا بتواند 500 میلیارد دیگر کاسب شود.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا با سخنان نسنجیده خود سبب انسجام هر چه بیشتر مردم ایران شد، گفت: ترامپ با سخنان احمقانه‌اش خود را تحقیر کرد.

رضیان با تاکید اینکه برجام یک توافق چند جانبه است که قابل مذاکره نیست، خاطرنشان کرد: ترامپ با سخنان خود نشان داد که اعتقادی به حقوق و قواعد بین‌الملل ندارد و قانون جنگل مبنای تفکرات و تصمیمات اوست.

وی ادامه داد: البته خداوند اراده کرده که با یاوه‌گویی این انسان بی‌هویت و کاباره‌ای، ملت ایران بزرگ شود و قوی‌تر در حفظ منافع ملی خود مصمم باشد و دنیا تفاوت ملت ایران و ارزش اسلامی با قدرت پوشالی دنیای سرمایه‌داری و صهیونیست جهانی را درک کند.

رضیان با بیان اینکه قدرت موشکی ایران پشتوانه دفاع و برخورد با خیره‌سری دشمنان ماست و همچنین حق مردم ایران در دفاع از این سرزمین است، گفت: قدرت موشکی ما دفاع از حریم سرزمینی ماست و نه تهدید برای کشوری دیگر که این ملت هیچ‌گاه سابقه تجاوز نداشته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس