کد خبر 788939
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
درخشان

سرمربی نفت تهران می گوید که با تایید وزارت ورزش و جوانان جهانیان مالک این باشگاه است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در پایان دیدار با پرسپولیس درباره شکست برابر پرسپولیس در گفت و گو با دوربین های تلویزیونی گفت: به نظر من بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب ظاهر شدند. شرایط ما نسبت به پرسپولیس متفاوت بود ولی به برانکو بخاطر این برد تبریک می‌گویم. من در این دیدار همه جوره از تیمم راضی هستم. فکر می‌کنم داوری مشکلاتی داشت و روی صحنه پنالتی پرسپولیس احتمالا اشتباه کرد. داورها باید بیشتر دقت کنند تا بازی‌ها زیباتر شود.


او افزود: امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم تا در لیگ اوضاعمان بهتر شود. ما وقتی در سوپرجام مقابل پرسپولیس قرار گرفتیم تازه تاسیس شده بودیم ولی الان شرایطمان بهتر بود و توانستیم یک پنالتی بدست بیاوریم. اگر پنالتی‌مان گل می‌شد، وضعیت دیدار فرق می‌کرد.


سرمربی نفت درباره وضعیت مالکیت این تیم عنوان کرد: امروز (شنبه) خبردار شدم که در جلسه‌ای که در وزارت ورزش و جوانان انجام شد، باشگاه به طور قطعی به جهانیان منتقل شد. امیدوارم او پس از این اتفاق تمام مشکلات نفت را برطرف کند.


درخشان افزود: هدف ما در لیگ برتر ماندن در این رقابت‌هاست و باید برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تیممان را تقویت کنیم.


او درباره داربی 85 اظهار کرد: در این دیدار شرایط پرسپولیس بهتر است چون از بازی‌هایی برگشته که تجربه‌ خوبی برای بازیکنان این تیم بوده است اما داربی متفاوت تر است و کیفیت آن‌چنان تاثیر ندارد. در این دیدار شرایط روحی و روانی مهم است و هر تیمی که شرایط بهتری داشته باشد می‌تواند موفق باشد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس