کد خبر 788937
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
حمید رضا جهانیان

عضو هیأت مدیره باشگاه نفت، گفت: کریمی هنوز مربی ما است و کدورتی که به وجود آورده را از دلش در می‌آوریم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا جهانیان در پایان دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در مورد شکست دو بر صفر نفت‌،گفت: به همه هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم همه از جمله من خودم از این بازی لذت بردم به مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم تبریک گفتم.

وی در مورد اینکه بازی تیمش راضی نیست عنوان کرد: چرا راضی هستم تیم بازی خوبی انجام داد و هر کسی که بیشتر تلاش کند نتیجه می‌گیرد. 

عضو هیأت مدیره باشگاه نفت در ادامه تصریح کرد: در حال نزدیک شدن به فوتبال مدرن هستیم تا از این طریق کارمان را دنبال کنیم برای بازی با استقلال سورپرایز ویژه‌ای داریم و در این بازی یک میهمان ویژه حضور خواهد یافت. ما همزمان آکادمی باشگاه را هم افتتاح می‌کنیم تا اولین بار باشد که یک تیم تحت پوشش فوتبال روز کار خود را در بخش پایه دنبال کند. 

جهانیان در مورد وضعیت مالکیت باشگاه و اینکه گفته می‌شود مشکلاتی در راستای واگذاری وجود دارد، عنوان کرد: از این مسئله اطلاعی ندارم تا جایی که بنده می‌دانم طبق توافقاتی که در راستای واگذاری صورت گرفته ما نسبت به تعهداتی که دادیم جلوتر هم هستیم. 

وی در رابطه با اینکه دیون قبلی چه خواهد شد تصریح کرد: منتظر هستیم تا تکلیف مالکیت به طور صددرصد مشخص شود و به ما مجوز دائمی داده شود. بعد از آن دیون را هم به طور کامل پرداخت می‌کنیم. 

عضو هیأت مدیره باشگاه نفت در رابطه با اینکه تکلیف علی کریمی چه شد تصریح کرد: کریمی عزیز ما است او هنوز مربی تیم ما است و کدورتی که به وجود آمده را از دلش در می‌آوریم. 

وی در رابطه با اینکه گفته شده کریمی شکایت کرده است، تصریح کرد: از این مسئله اطلاع ندارم او آدم حرفه‌ای است و این کار را نمی‌کند. 

جهانیان افزود: او آدم بزرگی است این مشکل حل می‌شود همه باید کمک کنیم تا کارها در صلح و آرامش انجام شود. 

وی در مورد دیون باشگاه نفت تصریح کرد: این مسئله جزو برنامه‌های ماست و صورتجلسه آن هم موجود است اما باید بحث مالکیت نهایی شود. وقتی این اتفاق افتاد باشگاه نفت بدهی نخواهد داشت. 

جهانیان در رابطه با بدهی بازیکنان سابق نفت که در پرسپولیس حضور دارند وا ین مبلغ چیزی در حدود سه میلیارد است تصریح کرد: چیزی به صورت کتبی به ما اعلام نشده ما مذاکره می‌کنیم و کارمان را بر اساس برنامه پیش می‌بریم.

عضو هیأت مدیره باشگاه نفت در ادامه تصریح کرد: شما که خودتان از اول آنجا بودید و عضو برنامه 90 هستید شما کجا به فوتبال خدمت کردید و فقط حاشیه می‌سازید، خودتان دستی در کاسه داشتید و از اول موضوع باخبر بودید که در آنجا حاضر شده و عکس و فیلم گرفتید. من در سال 82، ضمانت کسی را انجام داده بودم که این اتفاق در حال حاضر افتاد اما باید یک مقدار حرفه‌ای‌تر بود و این کارها را نکرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    1 0
    این بنده خدا از مرحله پرته پرته
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
    2 0
    مدير عاملي كه تيمش به نفت باخته و به پرسپوليسي بابت برد تيم نفت تبريك ميگه ديگه چه شود؟؟!! جالبه مربي شون درخشان هم از باخت مقابل پرسپوليس خوشحال بود و بنگر وسامان آقا زماني بازيكن نفت هم تو زمين داشتن راه ميرفتن!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس