کد خبر 788750
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶
سقوط

مدیر مرکز حوادث مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از سقوط دو ختران جوان از پل چمران اصفهان خبر داد.

 به گزارش مشرق، غفور راستین ‌ با تایید سقوط دو دختر جوان از پل چمران اصفهان اظهار کرد: ظهر امروز خبری مبنی بر اینکه دو دختر جوان خود را از پل چمران اصفهان به پایین پرت کرده اند به اورژانس اصفهان داده شد.

وی با اشاره به اینکه  هم اکنون نیروهای اورژانس اصفهان در محل حادثه حضور دارند، ادامه داد: این دو دختر بین ۱۷ تا ۱۸ سال سن دارند و یکی از آن ها هوشیاری خود را از دست داده و احتمال زنده ماندن او بسیار کم است و نفر دوم نیز با شکستگی تمام اعضای بدن رو به رو است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در خصوص علت این حادثه گفت: هنوز اطلاعی از دلایل این حادثه در دست نیست و نمی توان به قطع یقین گفت این دختران اقدام به خودکشی کرده‌اند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • P IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    2 4
    اونی که درکماست صددرصد با مخ خودشو به پایین پرت کرده ودرکارش هم خیلی جدی بوده نه مثل اون رفیق نیمه راهش!!
    • سید شاهد سلمانپور BE ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
      2 0
      چالشی که نه اپش هست، نه طراح و برنامه نویسش معلومه، نه معلومه به چند تا زبان هستش، نه روش گسترسش در فضای مجازی و پیدا کردن سوژه هاش مشخصه، نه قرار تعقیبی برای طراح و مدیرش صادر شده!!!! به نظر من که کل این نهنگ آبی یک شایعه بیشتر نیست. ولی هر کس میخاد خودکشی کرد اسمش بیفته روی زبونها، قبلش بگه نهنگ آبی!!!!!
  • سید شاهد سلمانپور BE ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
    1 0
    سوالاتی درباره چالش نهنگ آبی: آنطور که می گویند این چالش توسط یک فرد روس طراحی و مدیریت می شود و احتمالا به زبان روسی و انگلیسی، اما زبان قربانیان اصفهانی او فارسی است (سوال اول: یعنی این دو نوجوان انگلیسی می دانسته اند؟) مساله دوم می فرمایید که این چالش قابل دانلود نیست و مدیر، قربانیانش را از طریق بررسی محتوای گوشی شان گزینش می کند، این بدان معناست که یک هک گسترده محتوای گوشی های تلفن همراه توسط این فرد در جریان بوده و یک گروه بزرگ از کارشناسان تحت امر او در حال تجزیه و تحلیل اطلاعات گوشی این افراد می باشند. (که نوعاً منطقی نیست) مساله سوم این است که این مأموریت ها قطعا در طی 50 روز به پایان نمی رسد و برای بعضی افراد ممکن است بیشتر طول بکشد اما در عین حال هیچ گزارشی از افرادی که به هر دلیل وارد این چالش شده باشند و به نحوی با کمک خانواده یا روانشناسان از آن خارج شده باشند وجود ندارد. این گزاره بدان معناست که این چالش در شناسایی اندک قربانیانش بسیار دقیق عمل می کند و عملا کسی امکان خروج از آنرا ندارد. مساله چهارم یعنی تا کنون هیچ مداخله ای در روند کاری این چالش و مدیر او، توسط هیچ خانواده یا پزشکی در هیچ جای دنیا به وقوع نپیوسته است؟ مساله پنجم هیچ گزارشی از وضعیت خانواده قربانیان و وضعیت روانی فرد قربانی قبل از ورود به چالش منتشر نمی شود (مثلا در حادثه اصفهان آیا قربانیان در ماههای قبل از حادثه، تحت نظر روانپزشک بوده اند یا خیر) نتیجه گیری: در نهایت نتیجه می گیرم که چنین چالشی اصلا وجود ندارد و بخشی از افرادی که قصد خودکشی دارند، خودشان در ذهن خودشان چالشی را تعریف می کنند یا بر اساس نسخه ای که در سایتهای ایرانی نیز مراحل آن ذکر شده، اقداماتی را انجام داده و در نهایت نیز اقدام به خودکشی از طریق پرت کردن خودشان به پایین می کنند. کاری که هدف آن جلب توجه می باشد. نام طراح چالش نهنگ آبی چیست؟ یک دانشجوی اخراجی روسی فاقد نام، چرا علیرغم شناسایی شدن این فرد، پلیس و دستگاه قضایی روسیه و سایر کشورها، علیه او اعلام جرم نمی کنند و او دستگیر نمی شود؟ (شاید چون اصلا وجود ندارد) آیا کسی از شما تا کنون این اپلیکیشن رادیده است؟ آیا کسی بوده که در آن عضو بوده و بعد به طریقی از ادامه مسیر انصراف داده باشد؟ آیا اصلا چنین اپلیکیشنی وجود خارجی دارد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس