کد خبر 788482
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
حداد عادل

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: موضعی که از جانب مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بیان شده، این است که برجام قابل مذاکره مجدد نیست.

به گزارش مشرق، غلامعلی حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره مطرح کردن مذاکره مجدد از سوی آمریکایی‌ها اظهار کرد: موضعی که از جانب مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران بیان شده، این است که برجام قابل مذاکره مجدد نیست.

حدادعادل درباره تناقض‌گویی‌های ترامپ درباره خلیج فارس؛ افزود: ترامپ با عربستان معامله کرده تا نام خلیج فارس را خلیج ع.ر.ب.ی بیان کند.

وی ادامه داد: عربستان 400 میلیارد دلار با آمریکایی‌ها قرارداد می‌بندند و پیرو این قرارداد ترامپ در اظهارات خود طوری سخن می گوید که خشنودی‌ سعودی‌ها را در پی داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خودم ! IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 0
    بآبآ یکی اصلن بیآد ب من بگه برجآم چیه و کیه کِ قآبل مذآکره بآشه یآ نه ... ؟! مگه چیزی از برجآم هم مونده ؟! مهم گرفتنِ انرژی هسته ایمون بود کِ گرفتنش .. ! برجآم آیینه ی عبرتی شد برآی کسآنی کِ سنگ آمریکآ ب سنگ می زنن !!!! البته عشقِ این جمآعتِ یآنکی دوست هرگز رنگ نمی بآزد .. ! اگر پیرمردآنِ 90 سآله ی دولت فخیمه ی فهمیه دچآر آلزآیمر شدن امآ مآ جوآنآن خونمآن به جوش می آید وقتی کِ غرب و یآنکی و انگلوسآکسون هآ و فرآنک هآ ، ب بهآنه ی تیلسیت و فین کنشتآین و مجمل و مفصل و پآریس و رویترز و تآلبوت و دآرسی و ترکمنچآی و گلستآن و و و کشورمون رو ب بآد غآرت گرفتن و یک عده عآشق و شیدآی غرب ، فقط نظآره کردن .. ! ذآت غرب عوض نمی شود .. فقط آدم ـآش عوض می شن ! امیدوآرم روزی در کتآب هآی تآریخ ننویسن قرآردآد برجآم رآهی برآی نآدیده گرفتن حق ملت ایرآن بود !
  • مجید IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    ارام ارام فتنه گران مذاکره و سپاه را تقدیم سر سپردگان می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس