کد خبر 788332
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷
امیر کویت

امیر کویت، مواضع رئیس پارلمان این کشور علیه رژیم صهیونیستی در اتحادیه بین‌المجالس را افتخار آمیز توصیف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روسیاالیوم، شیخ صباح الأحمد الجابر الصباح امیر کویت روز پنجشنبه با ارسال تلگرافی خطاب به مرزوق علی غانم رئیس مجلس امت (پارلمان) این کشور، از مواضع او علیه رژیم صهیونیستی در اجلاس اتحادیه بین المجالس قدردانی کرد.

در این تلگراف آمده است: ما از مواضع قاطعانه شما علیه رئیس هیئت کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در نشست اختتامیه اتحادیه بین‌المجالس در شهر سنت‌پترزبورگ روسیه قدردانی می‌کنیم.

امیر کویت افزود: نمایندگان کشورهای عربی و کشورهای دوستدار صلح در اجلاس اتحادیه بین‌المجالس از این مواضع افتخار آمیز رئیس پارلمان کویت، قدردانی کردند.

وی تاکید کرد که موضع دولت کویت، حمایت از فلسطینیان برای بازپس‌گیری حقوق مشروعشان است.

مرزوق غانم، رئیس مجلس امت کویت چهارشنبه گذشته در اختتامیه اجلاس اتحادیه بین‌المجالس در روسیه، ضمن تکذیب ادعاهای رئیس کنست اسرائیل (پارلمان رژیم صهیونیستی) در خصوص فلسطینی‌های زندانی در اسرائیل، او را اشغالگر و کودک‌کُش خطاب کرد.

در پی این اظهارات تند رئیس مجلس کویت ووساطت برخی از هیئت‌های عربی و در میان تشویق حاضران، هیئت اسرائیلی سالن برگزاری این اجلاس را ترک کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    13 6
    مواظب باشید ... کمی صبر کنید ... تامنظورشان آشکار شود
    • وحید IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
      8 17
      ای بابا چه منظوری!! فکر میکنیم فقط ما حامی فلسطین هستیم؟؟ بابا جان وقتی اعراب با اسراییل جنگ میکردن، ایران یار صمیمی و شفیق و حامی اسراییل بود.... همین40 سال پیش ایران آمریکا اسراییل با فلسطینیان دشمن بودن... الان ورق برگشته... از کجا معلوم 40 سال دیگه همین جوری بازم نشه
    • قریشی IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
      0 0
      وحید جان، فعلا که فقط ما در سنگر مبارزه با صهیونیست ها قرار داریم و بقیه سران کشورهای اسلامی در ظاهر و باطن همپیمان این رژیم اشغالگر هستند . اون زمان گذشت که اعراب با صهیونیستها جنگیدند .
    • احمدرضا IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
      0 0
      این کثافت دورو ومنافقه، چون از سویی با صهیونها ی کودک کش ارتباط داره وازسوی دیگه اونهارو اشغالگر خطاب میکنه. پیرخرفت
    • IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
      0 1
      وحید - دولتهای عربی فراماسیون هایی هستند که بفرموده آمریکا موضع می گیرند حرف می زنند - مدتی است اکثر دولتهای عربی تظاهر به ضدیت با اسرائیل هم یادشان رفته مانوری دادند - اینها برای بقا در قدرت حاضرند کشوری که به آن حکومت می کنند همه چیز آن را بدهند اصلا به فرماسیون اعراب متکی به شیطان بزرگ - حساب ملت عرب با این حکومتهای وابسته به بیگانه را باید جدا دانست - نباید اعتماد کرد اینها باید خودشان را ثابت کنند
  • IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 0
    اوه اوه عوف نشین یه وقت
  • م-ا-ی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 0
    امریکا برای کل برنامه های اجرایی اعراب منطقه خلیج فارس برنامه کوتاه مدت و دراز مدت دارد و شگردهای مختلف را به کار می گیرد لذا نباید خیلی به مواضع بعضیها دل خوش بود چون به غیر از قدرت خدا هیچ قابل پیش بینی نیست
  • م-ا-ی IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    0 0
    امریکا برای کل برنامه های اجرایی اعراب منطقه خلیج فارس برنامه کوتاه مدت و دراز مدت دارد و شگردهای مختلف را به کار می گیرد لذا نباید خیلی به مواضع بعضیها دل خوش بود چون به غیر از قدرت خدا هیچ قابل پیش بینی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس