کد خبر 788316
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷
حضور سرلشکر باقری در حلب

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با حضور در مناطق عملیاتی حلب سوریه بر پایان عمر گروهک‌های تکفیری و تروریستی در این کشور تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان سفر به کشور سوریه در مناطق عملیاتی استان‌های حلب و دیگر مناطق این کشور حضور یافت.

سردار باقری در جمع رزمندگان مدافع حرم و جبهه مقاومت اظهار داشت: به حمدالله با فضل و عنایت خداوند متعال شاهد موفقیت‌های چشمگیر جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم علیه گروه‌های تروریستی هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: روند پیشروی‌ها و پیروزی‌های جبهه مقاومت با شجاعت و رشادت دلاورمردان مدافع حرم، ادامه یافته و پایان عمر گروهک‌های تروریستی و تکفیری به سر رسیده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رمز موفقیت‌ها و پیروزی‌های پی در پی و درخشان علیه دشمنان و گروهک‌های تروریستی را وحدت و انسجام رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعین حرم و ایمان و اعتقاد به نصرت الهی و روحیه سلحشوری و اعتماد به نفس آنان عنوان کرد که رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس آن را تجربه کرده‌اند.

سردار باقری همچنین هماهنگی میان رزمندگان و ارتش سوریه و مردم را مثال زدنی عنوان کرد و این را رمز پیروزی دانست و بر ادامه این روند برای مدت‌های طولانی تاکید کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
    2 0
    باید این حضور در شرق فرات صورت می گرفت حسکه یا رقه ابنو قهرمانی می گفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس