کد خبر 788141
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
داعش

سردار کوثری گفت: با پایان کار داعش در عراق و سوریه تروریستهای این گروه احتمالا به مناطق مختلف از جمله افغانستان منتقل خواهند شد.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل کوثری درباره آینده داعش اظهار داشت:شواهد و قرائن نشان می دهد که آمریکا،رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود نمی خواهند شاهد نابودی گروه تروریستی داعش باشند.

نماینده سابق مجلس افزود:استکبار و ایادی منطقه ای آن با صرف هزینه هنگفت گروه تروریستی داعش را بوجود آورده اند و نمی خواهند آن را از دست بدهند لذا قصد دارند با حفظ آن در راستای منافع خودشان استفاده کنند.

سردار کوثری یادآور شد:ظاهرا کار داعش در عراق و سوریه تمام شده است و این گروه تروریستی به احتمال زیاد به شرق آسیا و عمدتا کشور افغانستان و بخشی از پاکستان منتقل خواهد شد تا در آنجا به اقدامات تروریستی خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: به هر حال باید منتظر بود و دید پدید آورندگان داعش برای این گروه تروریستی چه تصمیمی می گیرند و نقل و انتقالات آنها چگونه خواهد بود.

این کارشناس مسائل سیاسی و نظامی درباره نوع فعالیت احتمالی داعش در عراق و سوریه نیز تصریح کرد: احتمالا تروریستها در این کشورها به انفجارهای انتحاری روی خواهند آورد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۷
    0 0
    نقل و انتقال را ترکیش ایر لاین یا خط هوائی متعلق به عبدالحکیم بالحاج در لیبی صورت خواهد گرفت یکی از از مناطقی هم که مد نظر است لیبی است
  • اكبر IR ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۹
    0 0
    يك سناريو در جهان در حال اجراست و آن تشكيل دين واحد جهاني . ميدانيد چه ديني . دين بي ديني . دين لامذهبي . غربي ها كه بي دين شدن . ميمونه شرقي ها كه ما باشيم . ما رو اميدوار به ظهور كردن . داعش آوردن گفتن سفياني همينه . جنگ راه انداختند . نه خبري از قتل نفس زكيه شد و نه صيحه آسماني و نه پرچم هاي سياه سيد خراساني . حالا هم كه جنگ داره تموم ميشه . اينا به هدفشون رسيدن . هاج و واج كردن مردم به خصوص شيعيان .كلي اتاق فكر تشكيل دادن تا اين پروژه كليد خورد . سوريه ويران شد كه دين را نابود كنند . اين جنگ داره تمام ميشه در حالي كه به جز نابودي حاصلي نداشته . نابودي دين و دنيا . مردم عقيده شون به منجي رو از دست دادن و از همه بدتر اينه كه يكي مثل همين ... هم احتمال داره از عوامل اين ماموريت باشه . حرف هايي كه ... لو ميداد يا بايد علم غيب داشته باشه و يا از عوامل نفوذي فراماسون ها باشه . اگر غمخوار امام زمان باشه از شدت ناراحتي بايد شب خوابش نبره . بايد از غصه و ناراحتي لاغر شه . نه اينكه روز به روز توپول تر شه . متاسفم كه عل اي.... خوب براي فراماسونها ماموريتشو انجام داد و كسي هم بويي نبرد . ما پلي استيشن بازي ميكرديم سره راه حل يه معماي ساده دو ماه گير ميكرديم اونوقت اين ... در عرض دو ماه تاريخچه دو هزار ساله فراماسون ها رو كشف كرد . يكه و تنها . بعدش ميگه چون يك انسان اين معماها رو طرح كرده ما تونستيم كشف رمز كنيم چون ما هم انسان هستيم مثل اون . پس چرا طرز ساخت سي پي يو رو نميتوني بفهمي عل ايكبر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس