کد خبر 787919
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
فتاحی

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: بعید می‌دانم نفت تهران مجوز لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند و حضور ذوب آهن به جای این تیم جدی‌تر از قبل دنبال می‌شود.

به گزارش مشرق، سعید فتاحی درباره اینکه آیا سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در صورت تغییر مالکیت نفت تهران به این باشگاه  فرصت تازه ای برای ارائه مدارک لازم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا می دهد یا خیر، بیان کرد: مهلت باشگاه های ایرانی برای ارائه مدارک کسب مجوز حرفه ای 8 آبان به پایان می رسد و اگر تیمی نتواند این مجوز را دریافت کند، نمی تواند در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود. در جریان تغییر مالکیت باشگاه نفت نیستم اما درصورتی که این امر تحقق یابد، مالک جدید باید در سریع ترین زمان ممکن مدارک تسویه حساب با طلبکاران و سایر اسناد لازم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را ارائه کند و فرصت تازه ای به او نمی دهیم.

او ادامه داد: البته با توجه به وضعیت باشگاه نفت بسیار بعید می دانم این تیم بتواند مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت کند. باشگاه های بزرگی مانند العین امارات و الاتحاد عربستان به دلیل بدهکاری نتوانستند مجوز حضور در لیگ قهرمانان را بدست بیاورند. در این وضعیت چاره ای جز معرفی ذوب آهن به جای نفت تهران در لیگ قهرمانان نداریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان دیدار معوقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادن از هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به اینکه کارلوس کی روش برنامه دیدارهای دوستانه تیم ملی در ماه آبان را اعلام نکرده است، برای تعیین زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و صنعت نفت آبادان منتظر مشخص شدن برنامه های تیم ملی هستیم اما قطعا این بازی با توجه به فشردگی رقابت های لیگ برتر زودتر از هفته دوازدهم (24 آبان) برگزار نمی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس