کد خبر 787869
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶
بزم رزم

تازه‌ترین تیزر مستند سینمایی «بزم رزم» به کارگردانی سید وحید حسینی به دلیل دیده شدن این فیلم توسط مخاطب به‌تازگی رونمایی شد.

به گزارش مشرق، به دنبال استقبال مخاطب از مستند سینمایی «بزم رزم» و قرار گرفتن در صدر فروش فیلم های مستند گروه سینمایی «هنر و تجربه»، این فیلم طی هفته های گذشته در سانس های فوق العاده در تهران به نمایش درآمده است.

بنابراین گزارش، اکران فیلم مستند «بزم رزم» از تاریخ ۲۲شهریورماه در سینماهای تهران و شهرستان آغاز شد. این فیلم در تهران در سینماهای کوروش، موزه سینما، فرهنگ،چارسو، خانه هنرمندان روی پرده رفت و به دلیل استقبال مخاطبان، نمایش این فیلم در برخی از سینماها نیز به سانس فوق العاده رسید.

برهمین اساس مستند سینمایی «بزم رزم» فردا 27 مهرماه ساعت 17 در موزه سینما به سانس فوق العاده رسیده و خارج از جدول نمایش فیلم های اکران در گروه سینمایی «هنر و تجربه» در سالن سینما فردوس به نمایش در می آید.

همچنین این فیلم همزمان با تهران در شهرهایی چون مشهد، اصفهان، شیراز، کرمان نیز روی پرده رفت و قرار است امروز چهارشنبه ۲۶مهرماه ساعت ۱۸ در سینما انقلاب اردبیل که به تازگی به سینماشهرهای گروه سینمایی «هنر و تجربه» پیوسته روی پرده رود.

مستند سینمایی «بزم رزم» براساس پژوهش و به کارگردانی سید وحید حسینی است که درباره سرگذشت موسیقی ایران در دهه ۶۰ و اتفاق‌هایی است که برای هنر موسیقی در بعد از انقلاب رخ داده است. این مستند روایت اهالی موسیقی از آن دوران است.

حسین علیزاده، بیژن کامکار، مجید درخشانی، حمید شاهنگیان، حسن ریاحی، علی اکبرشکارچی، محمد گلریز، همایون رحیمیان، کامبیز روشن روان، حسام الدین سراج، فیروز برنجان و مهدی کلهر از جمله هنرمندان و مسئولان وقت در عرصه مدیریت بر هنر موسیقی هستند که در این مستند حضور دارند و درباره هنر موسیقی و چگونگی حفظ و اشاعه این هنر در شرایط روزهای پس از انقلاب و جنگ صحبت کرده‌اند.

مستند سینمایی «بزم رزم» نامزد بهترین کارگردانی، فیلم، تدوین و پژوهش از هشتمین جشن مستند خانه سینما شد و توانست دیپلم افتخار و تندیس بهترین پژوهش را از دهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت دریافت کند و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر نیز موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین پژوهش فیلم مستند شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس