کشتی

مهلت ثبت نام مجمع انتخابات رئیس فدراسیون کشتی در حالی عصر امروز چهارشنبه به پایان می رسد که تاکنون سه نفر برای احراز این پست ثبت نام کردند.

به گزارش مشرق، دوره ریاست چهارساله رسول خادم در فدراسیون کشتی روز ۱۴ دیماه امسال به پایان می رسد. خادم از روز ٢٨ مهرماه سال ٩٢ به عنوان سرپرست فدراسیون ، سکان مدیریت کشتی را در دست گرفت و سپس از دیماه همان سال رسما به عنوان رئیس انتخاب شد.

با پایان این دوره ، ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون کشتی برای یک دوره چهار ساله جدید از روز ١٥ مهرماه امسال آغاز شد که پس از ۱۰ روز کاری، یعنی امروز ٢٦مهرماه به پایان می رسد.

رسول خادم به عنوان رئیس کنونی فدراسیون، همان ابتدا تکلیفش را روشن و به عنوان نخستین کاندیدا ثبت نام کرد. سپس دو گزینه دیگر وارد گود شدند. نقی کلانتری رئیس اسبق هیات کشتی استان مازندران که نامی آشنا برای اهالی کشتی است و عبداله چمن گلی یکی از مربیان اسبق تیم های ملی جوانان و بزرگسالان کشتی فرنگی که اتفاقا سابقه همکاری با رسول خادم را در مجموعه فدراسیون کشتی دارد.

به هر حال مهلت ثبت نام برای حضور در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی راس ساعت 15 امروز چهارشنبه به پایان می رسد و آنچه باعث تعجب است، عدم ثبت نام گزینه های پر تعداد و به ویژه منتقد خادم برای انتخابات است. پیش بینی می شد مخالفان سیاست های رسول خادم طی روزهای اخیر، گزینه خود را برای رقابت با رئیس فعلی روانه انتخابات کنند، اما تاکنون هیچ گزینه ای از سوی منتقدان فدراسیون کشتی برای جانشینی خادم ثبت نام نکرده و فعلا باید تا ساعات پایانی این مهلت منتظر ماند.

مجمع انتخابات ریاست فدراسیون کشتی اواسط دیماه امسال برگزار خواهد شد که تاریخ دقیق آن توسط وزارت ورزش اعلام می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس