شهید ابراهیم هادی

محسن عمادی با اشاره به حضور کتاب «سلام بر ابراهیم» در نمایشگاه کتاب فرانکفورت آلمان گفت: فایل پی.دی.اف زبان آلمانی کتاب «سلام بر ابراهیم» در نمایشگاه کتاب فرانکفورت آلمان ارائه شد.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - «محسن عمادی» مدیر انتشارات شهید ابراهیم هادی با اشاره به حضور کتاب «سلام بر ابراهیم» در نمایشگاه کتاب فرانکفورت آلمان، اظهار داشت: امسال به همت نشر فاتحان، ترجمه کتاب «سلام بر ابراهیم» به زبان آلمانی در قالب پی‌.دی.اف در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت آلمان ارائه شد.

وی از انتشار این کتاب به زبان‌های عربی، فرانسوی و اردو خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه کتاب سلام بر ابراهیم تا به امروز به زبان‌های مختلفی به چاپ رسیده است. ترجمه انگلیسی کتاب نیز انجام شده و بزودی به چاپ خواهد رسید.

مدیر انتشارات شهید ابراهیم هادی خاطرنشان کرد: کار ترجمه آلمانی این کتاب را رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشور آلمان انجام داده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری ناشران آلمانی آن را به چاپ برسانیم.

کتاب «سلام بر ابراهیم» در برگیرنده زندگی‌نامه و خاطرات دوستان، خانواده و همرزمان شهید هادی تا به حال، با مجموع شمارگانی حدود 700 هزار نسخه عرضه شده و جلد دوم این کتاب نیز، به تیراژ 100 هزار نسخه رسیده است.

این شهید یکی از شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس است که به دلیل سیره و اخلاق خوشی که داشته، مورد توجه قرار گرفته است. 

انتشارات شهید ابراهیم هادی تاکنون بیش از 60 عنوان کتاب را با موضوع شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و خاطرات مادران شهدا به چاپ رسانده که مورد توجه و استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته است.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس