کد خبر 787334
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
دکور خاص یک کتاب فروشی

کتاب «زمانی برای بزرگ شدن»، نوشته محسن مؤمنی شریف از سوی دفتر ترجمه حوزه هنری به زبان اردو برگردانده شده است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، «زمانی برای بزرگ شدن»، نوشته محسن مؤمنی‌شریف، رئیس حوزه هنری است که در قالب داستانی بلند از سوی انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است. کتاب روایت‌کننده ماجرای عجیب دو برادر است که یکی از آنها در سنین نوجوانی برای حضور در جنگ تحمیلی راهی جبهه می‌شود و دیگری، به جبهه منافقان پیوسته است.کتاب در واقع روایتگر دو جنگ است، جنگی که در بیرون در جریان است و انسان‌ها آن را با پوست و گوشت خود لمس می‌کنند و دیگری، جنگی است که در درون شخصیت‌های کتاب در جریان است.

"زمانی برای بزرگ شدن" تاکنون سه جایزه کتاب سال شهید غنی پور، جایزه 20 سال ادبیات دفاع مقدس و کتاب سال دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است. این اثر به تازگی از سوی دفتر ترجمه حوزه هنری به زبان اردو ترجمه شده و قرار است به زودی منتشر شود.

در بخش‌هایی از این کتاب می‌خوانیم: ... باز اطراف را نگاه می کنم. باز بادی برخاسته ودرخت های بلوط را تکان می دهد.گاهی یک صداهای مبهمی با خودش می آوردو دل آدم را خالی می کند.بدوبیراه می گویم وبه کسانی که باید می آمدند سرشب جایشان را با ما عوض می کردند ولی حالا گم شده اند فکر می کنم. اگر آنها گیج بازی درنمی آوردند و گم نمی شدند، حالا ما اینجا نبودیم. لابد برگشته بودیم عقب وبعد از این همه خستگی و جان کندن، یک دل سیر می خوابیدیم.اما وقتی به یاد بچه ها می افتم و اتفاق هایی که دراین دوشب وروز برایمان پیش آمده، از خودم بدم می آید.مگر دیگر می توانم بی خیال بخوابم؟مگر به این زودی عمو جعفر از یادم می رود؟اصلا مگر می شود تا آخر عمر هم بهنام را فراموش کرد؟

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس