کد خبر 787055
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
جمشيد جم

یک خواننده گفت: امیدوارم مردم ما و به ویژه جوانان عزیزمان، با انسجام و یکدلی، جواب یاوه‌گویی‌های ترامپ را بدهند.

به گزارش مشرق، جمشید جم، خواننده سرود «یار دبستانی» و مدیر انجمن موسیقی بسیج هنرمندان اظهار داشت: معمولا افرادی که سیاستمدار شناخته می‌شوند باید با سیاست و درایت سخن بگویند.

اما بعید است کسی که بر مسند ریاست جمهوری آمریکا نشسته، حتی در این حد اطلاعات تاریخی و جغرافیایی نداشته باشد که به سادگی نام خلیج‌فارس را اشتباه بگوید. آن هم در شرایطی که ناوگان آن‌ها هر روز در رفت و آمد به کشورهایی که به آمریکا نیاز دارند از خلیج‌فارس عبور می‌کنند.


وی افزود: البته چنین رفتارهایی از دولت آمریکا طی ۱۰۰ سال گذشته همواره تکرار شده است و مردم ما از این حرف‌های رئیس‌جمهور آمریکا جا نمی‌خورند. اما متأسف هستیم کسانی که داعیه دار مدیریت جهان هستند، حتی از ابتدایی‌ترین سواد هم بهره‌ای ندارند.


خواننده «یار دبستانی» تصریح کرد: ان شاءالله هر سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد مردم همراه‌تر و منسجم‌تر از گذشته و به قول کسانی که حکمشان برای ما جلودار است، وحدت کلمه داشته باشند؛ به خصوص جوانان و دانشگاهیان که همه آن‌ها یاران دبستانی من هستند.


جم همچنین درباره آثار جدید خود گفت: به تازگی دو أثر را تولید کرده ام. «مشت» عنوان سرودی است که همان طور که از عنوان آن پیداست، درباره مشت گره کرده مردم ایران علیه امپریالیسم است.

أثری است ضد ظلم و ستم و در ستایش از یکدلی مردم و سربازان وطن. سرود دوم هم «فلسطین» نام دارد و به مظلومیت مادران و کودکان غزه می‌پردازد. این آثار قبلا در جشنواره موسیقی و سرودهای انقلابی رونمایی شدند و به زودی در دسترس مردم قرار خواهند گرفت.

وی از راه اندازی جشنواره‌ای برای سرود خبر داد و افزود: با توجه به اینکه سرود خیلی مظلوم و مغفول واقع شده، این جشنواره را برای تقویت این عرصه برگزار خواهیم کرد که جزئیات آن در آینده اعلام خواهد شد.

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس