کد خبر 786703
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
موسوی لاری

نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ائتلاف اعتدالگرایان و اصلاح طلبان در حال حاضر نه ایجابی و نه فردی معنایی ندارد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید عبدالله موسوی‌لاری نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان اظهار کرد: ائتلاف‌ها همیشه در مقاطعی برای انجام فعالیت‌هایی صورت می‌گیرد. اما تا به آن مقطع نرسد و شرایط لازم فراهم نشود، نمی‌توان گفت ائتلافی صورت می‌گیرد و یا خیر.

وی افزود: بحث ائتلاف در حال حاضر نه ایجابی و نه فردی معنایی ندارد، چرا که هنوز فضای سیاسی خاصی شکل نگرفته تا با ائتلاف موافقت کنیم.

موسوی‌لاری تصریح کرد: لذا متناسب با شرایط پیش‌رو درباره شکل‌گیری ائتلاف تصمیم خواهیم گرفت و اکنون نمی‌توان در این‌باره تصمیم‌گیری کرد.

نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان بیان کرد: اگر ائتلافی در جهت مصالح ملی باشد، حتما با این امر موافقت خواهم کرد و در نقطه مقابل اگر تشکیل یک ائتلاف جهت‌گیری مشخصی نداشته باشد، طبیعتا مخالفت خود را اعلام خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، موضوع ائتلاف اصلاح طلبان با اعتدال کلاف سر درگم جریان اصلاحات شده و هر کدام از فعالان سیاسی اصلاح طلب یک نوع تحلیل و نظر در این باره دارند بعضی می گویند برای نوشته نشدن ناکامی دولت در کارنامه اصلاح طلبان باید از همین الان از دولت جدا شد و بعضی دیگر معتقدند اصلاحات بدون دولت نمی تواند سرپا بماند.

این عده از  اصلاح طلبان می دانند به علت کارنامه سیاه در دوره های قبل فردی قابل اعتماد و معتدل برای حضور در ریاست جمهوری ندارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس