کد خبر 786562
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
زنگنه

وزیر نفت با اشاره به وجود گوگرد در بنزین توزیع شده در سطح شهر تهران گفت: این موضوع اتفاقی و گذرا بود و کیفیت بنزین ارائه شده در سطح کلان‌شهرها یک‌نواخت و ثابت است.

به گزارش مشرق،  بیژن زنگنه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی در جمع خبرنگاران با اشاره به جوانگرایی در مجموعه وزارت نفت، گفت: این جوانگرایی در وزارت نفت ادامه دارد و ممکن است در سطح معاونت‌ها نباشد.

وی گفت: جوانگرایی یکی از اصول برنامه من در دولت است اما مدیران جوان باید از تجربه مدیران با تجربه استفاده کنند و من از مدیران با تجربه خواهش کردم که در اداره امور به جوان‌ها کمک کند.

زنگنه با اشاره به وضعیت صنعت پالایش کشور گفت: هدف‌گذاری ما رسیدن به ظرفیت پالایش روزانه 3 میلیون بشکه نفت است که این مهم باید از طریق پالایشگاه‌های سیراف، ستاره خلیج فارس، جاسک و آناهیتا به همراه پالایشگاه‌های موجود کشور صورت پذیرد.

وزیر نفت در ادامه در پاسخ به این سوال که اخیراً سازمان استاندارد اعلام کرده است گوگرد بنزین ارائه شده در تهران بالاست، گفت: کیفیت بنزین کاهش پیدا نکرده و معمولاً روند یک‌نواختی دارد، در تهران و کلان‌شهرها نیز باید معاینه فنی خودروها را نیز در نظر گرفت.

وی گفت: میزان گوگرد در بنزین ناچیز است و اگر هم چنین چیزی اعلام شده اتفاقی و گذرا بوده است.

زنگنه در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت پالایشگاه ستاره خلیج فارس و اینکه گفته شده بود این پالایشگاه با مشکلات مالی مواجه است، تصریح کرد: این پالایشگاه در حال حاضر بنزین تولید می‌کند و 2 واحد بعدی نیز باید راه‌اندازی شود که این موضوع باید در دستور کار سهامداران قرار گیرد و توسط آنها پیگیری شود. 

وی خاطرنشان کرد: ما نیز در حال حاضر پیگیر این موضوع هستیم تا بتوانیم مشکلات مالی پالایشگاه ستاره خلیج فارس را برطرف کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 0
    عوض عذر خواهی طلبکارن هستند البته این رویه جدید مسئولینه از بس که...تو باید استعفا میکروی تاسف به حال رئیست و مجلسی که به تو و امثال تو با بده بستون و زدو بند رائ اعتماد داد
  • TR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 0
    دزدی نباشه راضی هستیم مرگ قبول داریم
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۴
    0 0
    از دستمون در رفت گونی گوگرد پاره شد ریخت تو دیگ بنزین
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
    0 0
    جناب وزیر درکشور ما همه اتفاقات ناگواراتفاقیس .لطفا نگران نشوید .علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس