شهید ابراهیم هادی

معجزه­ای که به من آموخت فضای مجازی و رنگ لباس و مدهای امروزی مهم نیستند بلکه آنچه در این جامعه مهم است: از خودگذشتگی، انسانیت، رشادت و مروت است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، پایگاه بسیج و کانون فرهنگی هنری عاشقان کربلا اسلامشهر مسابقه بزرگ کتابخوانی شهید ابراهیم هادی را با محوریت کتاب سلام بر ابراهیم1 که مجموعه خاطرات شهید از تولد تا شهادت است، برگزار نمود که با استقبال گسترده ­ای مواجه گردید. در این مسابقه کتبی چهل سؤال تستی و یک سوال تشریحی با این عنوان که «از خواندن این کتاب چه نتیجه ­ای گرفتید؟» طرح گردید. دل­نوشته­ هایی که شرکت­ کنندگان مسابقه در پاسخ به سوال تشریحی نوشته بودند حکایت از آن داشت که اکثریت کتاب را عمیق مطالعه نموده و تحت تأثیر قرار گرفته ­اند. گزیده ­ای از دلنوشته­ های کسانی که با خواندن کتاب متحول شده ­اند را به مرور در مشرق تقدیمتان می کنیم.

***

کتاب سلام بر ابراهیم و آشنایی من با شهید بی­ مزار ابراهیم هادی از نظر من یک چیزی فراتر از معجزه بود...!

معجزه­ای که به من آموخت فضای مجازی و رنگ لباس و مدهای امروزی مهم نیستند بلکه آنچه در این جامعه مهم است: از خودگذشتگی، انسانیت، رشادت و مروت است.

من؛ این بنده­ ی حقیر در برابر همه ­ی کسانی که همانند شهید ابراهیم هادی هستند سر خم می ­کنم و با افتخار این شهید را الگوی اخلاق عملی خود معرفی می­ کنم...!

من خودم را خوب می­ شناسم از حالا به بعد این شهید را برادر خودم می­ دانم و هر موقع که یاد عدد 26 یا همان قطعه 26 افتادم فاتحه ای برای همه­ ی شهدای گمنام می ­خوانم.

به قول رزمنده­ ها در جبهه ­ی گیلان­غرب ابراهیم فراتر از رزمنده­ای است با خصائص پوریای ولی!!!

من با خواندن این کتاب دلباخته ­ی این جمله شده­ ام: شهید ابراهیم هادی گمنام و غریب همانند مادرش حضرت زهرا(س) در فکه مانده تا خورشیدی باشد برای راهیان نور.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس